Tuesday, July 28, 2009

my engagement day.

atas request, aku letak la sket gambar2 majlis petunangan aku. sape yg ade fesbuk bole la tengok kat page aku ye~

alhamdulillah sumenye lancar. lega rasanye. happy. dah, aku pon dah tak payah citer banyak2 sni, korg tengok je la gambar2 yang ade ni ye..n please,doakan kami berdua ye~!

GALERI BERTUNANG DULU LAMBANG BELUM DAPAT GREEN LIGHT UNTUK KAHWIN.

rumah aku. sebelum rombongan bertolak.

rombongan dah beratur ikut tahap kecunan masing2. yg cun dok depan, yg tak cun dok jauh2 kate mereke. maka ramai la yg nak dok depan bajet mereka comel. temasuk akak aku yg dah mcm kontena terlebih muatan tu [mengandung]

9 hantaran dari aku. kalo banyak sangat tu anggap je la sebagai hadiah.

Hugo Femme.

sebakul coklat.

 sebakul strawberri. cukup ke tak?

towel dan sulaman.

kebaya.

sirih junjung. tok aku dah takde gigi. tokwan aku dah meninggal. so sape la nak makan mende2 ni? aku bawak balik mesir la nanti. bole kunyah2 sambil ngumpat.

bekas cincin.

halawah yg aku jamin dak2 mesir & joden kompem tau.

sesi berpesan2 la kot..

sarung cincin.

 

aku takleh gi time majlis T_T , so bagi bunga je la tanda salam dari aku.

Dian & Mama

Dian & famili aku.

bakal mertua la kot..

suke la tu dapat bunge~~

ecece..hepi la tu kan..?kan? ahaha..
Dian & siblings
With my cousin & siblings

11 hantaran dari Nur saya :

gubahan sejadah. kompem aku takkan bukak punye. sayang nak bukak sbb dah lawa dah cenggitu.


bunga rampai. cantik kan?

pulut dan rendang.

halwa berbentuk bunga dan KETUPAT! what the fun,KETUPAT?? [yep,tiru WTF ko]. susah gle nak anyam ketupat guna halwa.

baju melayu dan songket utk aku pakai raya nanti.


perfume utk aku~

kek buah.

sori,tak banyak yg aku boleh upload akibat file sume besar2 dan aku cukup malas nak resize sume2. cukup la sekadar yang ade ok~

rakan2,doakan kami baik2 dalam segala hal ye..k,selamat2. love u all. bye2.

13 comments:

Amermeftah said...

First jugak!

Itu tandanya aku bosan takde keje lain nak wat selain mengadap menatang alah ni (komp).

Eng Einy said...

yeah!! second!!

trima kasih kerana memenuhi request tersebut..sorila sy xde fesbuk , x bole nk usha gamba tunang kat situ..

waa~~ sonok tgk anda dah tunang..tahniah2..doanya semoga korg bahagia sampai ke syurga..sampaikn salam sy pd cikDi, siyes cun gila beliau..

Amermeftah said...

Sebab dik Rami tadak fesbuk, maka caption semuanya copy paste dr fesbuk ...

Serius Waruk, bawaklah balik sirih tu. Tapi jangan lupa pinangnya sekali dengan kapur. Gambir dengan buah pala sira bergula tu boleh KIV. Dapat alat-alat yang basic pun dah ok.

Tapi kalo pinang, nak kena ada cekati pulak ...

Anna Bakhtiar said...

wah!!! welcome back!!
tahniah2. moga cpt2 kawen, ko tu kan pedih menanti giliran! makanya, jgn lupa jemput2..kwn2 cyber ni jgn la lupe jemput yer~~

btw, padan la b4 ni ko bedal mkn megi....kumpul duit nak tunang ghupenye..hahaha.

insyaALLAH, byk2 doa untuk korg ! kemsalam kat tunang ko y kiut tu~~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

tme kasih doakan aku~heh..tu la,org tak paham kenapa aku makan megi snanye..sob3..heh

nanti aku sampaikan salam ko okeh~thanks again!

bujang sudin said...

tahniah lah waruk. bak kata makcik-makcik dan orang-orang tua yg sedang lalu lalang. tunaaaaaaanggg jugak akhirnya budak 2 ekor ni. kahkah

oh mcm ni gayenye ek kalau diri ditunangkan.mesti blushing tak igt ah. tu blom kawen lagi tu, kalau kawen mesti blushing tak bleh cakap ah

apsal aku tak bleh imagine mcm mana kalau taim aku nanti ah? ke memang akan membujang sampai bila bila sebab tu tak bleh bayang.
(ni dpt idea dr akmal. mungkin kami senasib, kahkah)

Muhammad Warouq bin Qamar said...

aah,cenggini la orang ditunangkan. heh. tp 1 kelebihan tunang aku ni,dia tak reti blushing. cool je mcm takde pape jadi. aku yg blushing lebih2 tapi orang tak nampak sebab kulit aku gelap. T_T

aku bole je bayangkan ko camne nanti yep. mesti ko cool gile serta berkeyakinan lambang cita2 nak dpt wanita idaman tercapai. ahaha. amin.

abufateh said...

huh macam majlis kawin la pulak. Dah tunang tu jangan rajin2 buat maksiat pulak. Lesan L je pukan P lagi. huhu

Muhammad Warouq bin Qamar said...

tme kasih bamin~akan saye ingat nasihat tu..

maskedfacies said...

waruk yg tua sehari dr aku. dah tunang. woho!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

mimi yg muda sehari dr aku pon insyaAllah tak lama lagi dah tu. [aminkan cepat2 weh. maqbul ni.]

skill 'woho' tu mmg dah dipakai secara meluas eh skrg. dipopularkan oleh bujang sudin kan? woho.

bujang sudin said...

ai waruk???
woho!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

btol ape? woho! haha..

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.