Friday, August 15, 2008

salam mengejut buat sume

salam sume!!!

harap maaf wat sume,secara mengejutnye blog ini secara rasminye ditutup oleh saye sendiri [krenye bukan la org len pekenekan aku..heh] atas sbb yg aku sndiri je faham..heh..

makanye,saye muhammad warouq bin kamarul ariffin bernombor kad pengenalan 870509105737 dan angka giliran exam 1528 [pekdahnye?] mengucapkan tme kaseh bebyk buat sume yg penah sudi hadir dlm blog aku yg kekadang tu aku rs ckup merepek dan tah pape..

sume salah silap,caci maki,wat org saket ati,ckp sesuka hati aku,mengarut,merapik,sume2 aku mohon maaf ye~smoga kte bejumpe lg di lain waktu..korg doa2 la kot2 ati aku tebukak balik nak wat blog lg 5,6 tahun akan dtg..hehe..tah pape la keje memblogging ni kan?haha..

buat bloggers2 tegar semesir dan seantero dunia,truskan memblogging..wat power2 kasi ranking korg naik carta PERUBATAN ke,PMRAM ke,ape2 je la..

sape2 nak kontek aku,sile la ke friendster jua YM ye..add je aku warouq1528@yahoo.com [ym] / warouq1528@gmail.com [fs]..ym tu aku jarang gak on9 snanye..kalo ade pon wat2 offline..aku on9 time nak chatting ngan org tesayang je..hahaha..[btol ape~]

akhir skali,doakan aku berjaya dlm hidup ye~doa la aku jd dokte yg bagus gle tahap2 asada ryoutaro ke,tahap2 House M.D ke..n jgn lupe,doakan aku kawin cecepat sket..hahaha..[serius ni]

for my brothers out there,i luv u all!!

bye2..gerak dlu~~see ya!

27 comments:

Farah Nazneen said...

warouq~ ni tutup sementara ke selama2nyeh? pekehal?

alahai~ dh x dpt la nk ikuti perjalanan kehidupan ko...isk isk.

Anonymous said...

pekdahnye??!!?

belogging je la bro~bkn mati pon..wahaha~

xpela,u hv ur own reasons..njoy ur life out there okayh !


[p/s]..eh kot2 die tutup blog g bukak myspace lak..bkn leh caye sgt die ni..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

buat mase ni aku mmg pikirkan yg aku tutup sampai bile2..sebabnye aku je yg faham..bak kate kak rem i got my own reason..heh..jgn rsau,walaupon aku x memblogging dh,tp aku still akan jenguk blog2 korg sume n comment merata2..keh2..

kak rem,takde keje aku nak bukak myspace lak..fs sudey..

The Pamiesz® said...

waaaa sedenyeee akuuu.. aku dah takde tempat nak ngaduu.. waaaa..
hahahaha
apepun bes of luck la tuk ko..
aku blum lagi rase nak tutup blog aku..
jangan ko sumpah aku tutup gak dahlaa..ngeh3..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha..takde khoje aku nak nyompah ko tutup blog lak pamie oi..ko truskan memblogging..blog ko ade unsur2 ilmiah..mmg tak sepatutnye ditutup..heh..nnti aku lepak kat blog ko slalu ye~

lek,ko nak ngadu ke,merepek ke,leh dtg fs aku..kte merepek kat fs je r..

Anonymous said...

Mengapa ditutup blognya?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

heh..sume bende ade asbabnye..anggap je la ade sebab yg takleh dielak demi kemaslahatan sume~ :)

Nafsah Dulajis said...

salam alaik.aik dah tutup?baru je mlangkah masuk.btw dis blog makes me laugh a lot

Muhammad Warouq bin Qamar said...

thanks for visiting my blog..ade sebabnye blog ni ditutup..insyaAllah besar hikmahnye..tak dpt nak elak..maaf sume~

kalo ade rezeki,insyaAllah,blog ni akan dioperasi semula pada september 2009..[steahun lg tu..hehe]..doakan kite sume berjaya dlm segala yg dihajati~amin

sufi carode said...

ko tutup...aku pn nk tutup gak aaa...pas2 aku ajak blogger mansoura ngan mesir laen pn tutup...biar berjemaah kn...huhuhu

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha..ko takyah wat keje ngarot..ko takyah tutup..kang aku nak baca ape kalo sume tutup?

mohd shazli mohd zaini said...

mangkuk warouq!


mana leh ko tutup blog ko seblom ko singgah kedai sate aku!.... XD

hehehe, aku doakan semoga problem ko tu cepat solve...

regards,
shazli
leeds,uk

Muhammad Warouq bin Qamar said...

alamak shazli..teharu aku ko singgah blog aku nan usang ni..tq bro!~

kedai sate tu aku mintak mahap byk2 weh~aku tak sempat la nak gi..lgpon aku jarang ke KL..tu susah sket tu nak singgah..tp offer sate free still opened kan?heh

tq shazli..ade masa kte jumpe lg,insyaAllah!

Aishahtur said...

uik baru nak singgah selalu dah nak tutup. eh tak boleh boleh. jangan tutup. Saye tak benarkan. hahaa

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha..snanye dlm proses pertimbangan nak start merapik balik bile [lame gle aku main timbang2..dh makan bulan dh ni menimbang]

tp jgn rsau..blog anda akan trus saye lawati setiap kali rs mcm nak gelak sampai mati [nauzubillah]

Abd Rahman Mohd Tharin said...

bila nk tukar nama.....

warouq mcm buruk la bunyi nye,,

hahaha

melawak je geng

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ala,ustat man,..ok pe nama tu..unique la bak kate omputeh..haha..manade org len dlm dunia gune nama tu..

takkan nak suh org panggil saye syazwan kot..geli ok~

Amermeftah said...

aku menunggu bulan juli

Muhammad Warouq bin Qamar said...

aik?ade jugak pelawat time2 blog dlm dormant state ni

jgn ditunggu..biarkan aje mase berlalu..fiuuu..

Amermeftah said...

Meh aku genapkan komen jadi 20.

Ayat tu kalau nak sedap boleh buat dua bentuk.

Aku menanti bulan Juli.
Aku menunggu bulan Yulyu.

Eng Einy said...

entahnye belog nih..

dah dekat setaon x hapdet pon orang still bukak lg?

ni nk isytihar arked ni..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

heh..org bukak ke?

aah,dah dekat setahun dh rupenye blog ni cenggini..kesian belog ni kan..

arked tu ape ye dik ramu?..

Eng Einy said...

eh ntahla..

tiba2 saya lupa arked tu pebende..men sebut je

Ya rabbi, teruk dah BM ni

Eng Einy said...

adoyai!!

silap2..senarnye bukan nk cakap arked..the exact word is 'arkib' ..


sori2..my mind couldn't express that word la..bodonye T_T

Muhammad Warouq bin Qamar said...

oo~haha..arkib ke..bole la~dh mcm muzium sjarah dah belog ni..

bese la lupe pekataan..bukan bodo namanye..normal tu,normal..annisyan toba3ul insan bak kata ostat pamie

Ami Farhani MNA said...

saye pun nak bagi sokongan pada blog ni..

hiduplah hendaknya tidak lama lagi..ameen

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kalo ade rezeki idop la blog ni kot,insyaAllah..tme kasih kerana menyinggah ke blog yg pasif dan tak menarik ni. hehe.

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.