Monday, September 14, 2009

sukati aku la di bulan puasa lambang dah abes dur.

..kuang aja. dekat 10 minit aku spend masa untuk fikir tajuk ape aku nak bubuh kat atas ni. last2 cenggitu je aku bubuh. mampus la tepi2 dan jauh2 [ke nak kene guna distally & laterally supaya nampak lebih semangat budak2 medic tahun 1?]

selamat puasa bagi yg puasa. n gi mampus juga kepada yg tak puasa tanpa ade masalah senility, pendarahan bulanan dan mental disorder.

hari ni hari ke 5 aku kat malaysia. nikmat.

oh,disebabkan aku rs mcm susah nak apdet sampai lepas raya nnti, alang2 aku nak ucapkan selamat hari raya utk semua.

especially utk abang2 senior tahun 6 yg selalu bersarang di rumah nmbor 2 imarah 3 syari3 3umar 3abdel 3azez [oh,iwan,ckup arab x aku eja?]. mereke adelah bais, bakemal, bakade, baiba, bawan serta geng2 umah bamede. depa ni la yg bagi aku makan di kala aku kelaparan dan menghulurkan kasih sayang yg tiada berbelah bahagi sewaktu aku amek exam dur thani haritu [amb*,mesti ko senyum ria dengar psl dur thani kan?]. dengan derang ni la aku mengadu naseb yg malang selama 2 minggu. air,elektrik,barang makan dlm peti ais,makan sahur n buka puasa dll derang ni la taja. amat sebak rasanye. tme kasih kekanda sekalian. *bercucuran air mata palsu*

n special thanks untuk abg wafi sebab kasi tumpang bilik.

dan juga ustaz wat & kak niah yg sponsor buka puasa kat rumah derang haritu. udang & sup daging tersebut amat2 sedap ok~buat ust wat yg dirindui,[hoho] maafkan ana tak dpt menunaikan hasrat ust wat nak beraya bersama ana tahun ni. kang raya haji kte beraya sakan same2 na~hehe.

juga kepada afiq sebab kasik aku men PSP sampai lebam2 serta membekalkan miley cyrus secukup2nye kepada aku. raman & farid juga,tme kasih.

terima kasih semua yg sapot aku sepanjang dur haritu. yg bagi mesej kat YM ke, yg bagi direct words ke, yg buat ape2 je la. jasa anda semua biar Allah balas. amin.


k, selamat mengejar ibadah! [apsal mesti ada ayat BPI..]


GALERI TERBARU DI BULAN RAMADHAN AL MUBARAK INI:



aku & sorg member joden time kat sambest. saje jenguk2 sekolah lama.


program berbuka puasa kali pertama sambest batch 2004. location: mapley pelita sebelah KLCC. aku didapati kantoi mengusha di sana.


muke bekas2 student sambest yg kembali ke sekolah sekadar berziarah. yang baju biru tu bekas classmate aku. dah jadi cikgu kat sambest dah skarang.



bersama member2 setaman menjayakan sebuah gerai ayam percik tradisional terengganu di bazar ramadhan seksyen 28. meniaga di bulan ramadhan sgt best ok. meriah.


muhammad izz nu'aim. anak menakan pertama aku bertarikh lahir 09.09.09.
sampai hari ni aku macam tak pecaya objek tersebut memang betol2 keluar daripada perot akak aku. kagum dengan kemampuan kakak aku.
comel kan?kan?



p/s: aku rasa ketagih atayef yg melampau bile dok malaysia. terbayang atayef yang dicecah dgn gaulan tohinah dan asal iswid..perh..terangkat sampai imsak

18 comments:

syidi said...

wah org first!

warouk,aku nak wat statement skit:
muka ko hensem cam Jehan Miskin

Anonymous said...

tak, muka jehan miskin yg hensem mcm muka warouq.;)

[serious muka warouq mmg mcm jehan]

syidi said...

oh satu lagi,
adakah nama muhammad izz nu'aim mmpunyai unsur-unsur isim tasgir?

nu'aim, nikmat yg kecik sbb dia masih kecik?

Unknown said...

thank u warouq for the acknowledgement. it was a pleasure to have u buka puasa with us. tak la sunyi sgt. nanti balik sini dtg lagi rumah.. "bising2" kan sikit rumah kami dengan suara2 merdu tu.. hehe..

Abenawe MacNeil said...

hahaha mapley pelita sblah KLCC tuh mmg feberet spot ak lpas trawih kat msjid KLCC....

"sampai hari ni aku macam tak pecaya objek tersebut memang betol2 keluar daripada perot akak aku."

siot giler ayat ko tuh...ahahahaha

selamat beraya kat msia!!

Amermeftah said...

ah syidi baru perasan,

waruk,

sejak ketiadaan kau dua tiga hari jugak kami tak makan atayef, dua tiga hari pastu, dua kali sehari kami makan atayef, bukak sekali sahur sekali, bukan beli byk pon, tapi tadak org nak makan, wuuu~

pasal objek yang keluar dari perot kakak kau tu, perlu ke aku ulangi komen dlm fesbuk?

[segan ar tulis name] said...

perot ke uterus?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

syidi & anon,korg jgn cakap mende yg tak sahih.jehan mendenye.aku dah la benci jehan miskin.hoho.

oh. nu'aim tu aku tak pasti adekah isim tasghir yg membawa maksud nikmat yg kecil. atau mungkin bole difikirkan sebagai si kecik yg nikmat utk menjaga hati akak aku?hehe.akak aku amek dlm buku nama tu.aku pon tak pasti. [jgn la pakar2 bahasa dtg bincang kt sni lak.]

kak niah,sama2! oh,bole2..nnti saye dtg sggah slalu k?hehe.sonok lak layan melalak2 kat ruang tamu tu dgn ust wat.heh.kem salam ust wat na~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

capik,ko slalu solat kat masjid KLCC?wah.kalo cmtu bole la ko payung aku nasi kandar lenkali kan?hehe.

bakemal, saye rindu gle kat atayef..terasa je kat tekak ni ha. saye dh agak dah kalo saye takde mesti jarang korang beli menatang tu.bukan ape,malas nak jalan gi ben kasren kan?haha.

cik [segan nak tulis nama],err..uterus ke?alamak..ingatkan perot..[snanye samada anda tatau saye budak medic ataupon anda tak pasti saye ni dah abes tahun 4 ataupon budak 1st year medic lambang tak tau anatomy of reproductive system] T_T . oh,trime kasih sbb betolkan anyway.hoho

ashrafisa said...

tahniah warouq dpt anak menakan!
sure ko da sediakan modul terbaik utk didik dia menjadi org yg berguna spt ko suatu hari nnti..

The Pamiesz® said...

pasti عobjek comel itu عakan menjadيّ seperطi paقciقnya si warouق.. ia عakan menjadيّ maعnusia yang sangaط mantaب gileر bahasa عaraب disamبing ilmu mediق yang amat superb.. wahh.. aku tetaب kaجum ngan ko warouق.. raya ni jangan lupe baجi aku حـadiaحـ sampul raya berisi waنج tunai rm500.. طerima قasiحـ

Learner said...

7a7a... blom ckup lg Warouق

Essyaggah nemretnin,
7aret 3Omor 3abdel3zez,.... sampai ke akhir ayat...


"terbayang atayef yang dicecah dgn gaulan tohinah dan asal iswid..perh..terangkat sampai imsak"

Apekah ini??

Mengapa tidak lempeng arab mesir di cecah dengan gaulan madu hitam dan (ape bahase melayu tohinah??)....

7e7e7e7e

maskedfacies said...

sampai hari ni aku macam tak pecaya objek tersebut memang betol2 keluar daripada perot akak aku.---> perut? perut?

mcm cerita Junior lakonan Arnold Susah Nak Eja tu?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha. ok pe perot. at least tu la yg aku pecaya sebelum aku masuk form 4. haha. tak sangke ppuan ade bende bernama rahim rupenye. hoho.

maskedfacies said...

ok aku sebenarnye bersyukur gila nama benda tu rahim. sbb die nama Pak Ngah aku. Kalao nama die rahman... itu abah aku. hahahaha. gila

Muhammad Warouq bin Qamar said...

hahahaha. aku rs nak starlite dahi ko sambil pakai sarung tangan latex. haha. kalo bende tu namenye rahman kompem kelaka gile. selepas ovum disenyawakan, embryo itu menempel di dinding rahman. miahahahha.

dah2. biarkan nama pak ngah ko menjadi kata nama am bende terbabit. haha.

ejard said...

ha..lu apahal lyn miley cyrus plak..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

jat, gua terasa miley cyrus amat best la jat. 1st time gua dgr lagu dia kat hot FM gua dah syak mesti yg nyanyi ni comel2. mmg pon. tp comel style omputeh la. kalo melayu cmtu aku sepakkan aje.

gua tak tahan nak letak lagu tu kat page ni.

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.