Saturday, September 26, 2009

bercerita soal raya.

salam sume!!

dah seminggu dah raya berlalu. gigi aku yg jongang ni pon dah naik saket mengunyah kuih. berlobang2 dah 2nd molar aku. aku takot dentist maka aku makan ibuprofen jua mefenemic acid seperti makan gummy bears kini.

aku x rasa mcm nak becerita sangat kot. takde mood memandangkan seminggu lagi dah nak balek gomhoreyyet masr el 3rabeyyet. aku letak gambar je la sket2 buat tatapan umum. lgpon orang laki kalo membebel macam ppuan nampak sangat burok. actually banyak bende keperempuanan yg kalo lelaki buat rasa nak pijak2 perot mereke cthnye seperti perangai bercamwhoring depan cermin dalam toilet awam. amat burok,sile faham. [oh,sudah lari dari isi penting karangan raya]

dah. aku letak gambar je la kot.

GALERI SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MINTAK MAAF ZAHIR BATIN MINTAK MAK KUIH SEPOTONG MAHU MAKAN KERNA PERUT KOSONG.


berbuka puasa sambest 04 @ flaming steamboat,subang. terrrrbaek.


sepanjang ramadhan mmg cenggini la ghope jalan raya kat selangor & KL. jam manjang lg2 nak waktu bebuka. bekematu punggung aku driving.


err.. @ flaming steamboat.


abg izwan azir salleh. tq belanje makan sahur kat mapley!


aktiviti mulia bermain mercun di malam raya. wajah yakin tiada polis berkeliaran di malam raya.


rendang in making. serius tak tipu, aku yg potong sume tu. maka aku ade jasa dlm edisi raya kali ni. hoho.


ye, aku tau sgt poyo. maafkan aku T_T
[raya pertama @ shah alam]


2 biji pelita cukup la. banyak2 pon buat ape. rumah hujung takde sape nak tengok. buat modal main mercun sudah.


"selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin!!.." jerit kami serentak dalam hati beramai2.


dengan sepupu. saje nak buat modal begambar dengan sawah padi.
[parit buntar, 6 syawal]


family bakal mertua datang beraya kat rumah aku ramai2. best.
[syawal 7]


memang meriah bile derang datang. dari kiri: bakal mak, mak aku, makngah, si hitam pekat.


err..@ shah alam. [syawal 7]


pandai kamera cabuk aku ni memilih subjek gambar yg best supaya tak blur. muahahaha.


konvoi raya sambest terbaik sepanjang zaman. 15 kereta, 40+ orang, 12 rumah, dekat 14 jam. cayalah! beraya sakan aku kat mesia. haha.


starting point konvoi kalini kat rumah aku. kuey teow kerang je la aku sediakan memandangkan tu je yg aku betol2 reti masak.


setiap rumah mesti ade sediakan makanan yg agak berat. lemang, nasik, rendang, mee, kuih, ayor dll..mau tak cirit birit beranak kat jamban segala lepas balek beraya.


ex classmate. haikal tumen. haikal zawavi, kalo ko nak tau, dari dia ni la origin nama ko aku panggil tumen tu. miahahaha.


raya, raya jugak. Barcelona takkan aku ketepikan. hoho. abes duit raya aku beli natang2 ni sume.

muhammad izz nu'aim dah boring dengar bunyi orang datang beraya. tido gaya jantan gile. mmg anak menakan yg bagus. oh, dia ni ade problem sket dgn kesihatan dia. meh aku bagi soalan case kat korg: pentose phosphate pathway [HMP shunt] dia tak function elok2. glutathione cannot be reduced lambang takde NADPH. soalannye, ape jenis masalah yg anak menakan aku ni ada?



********************************************

ha. udah2 la tu. letih kerja2 mengaplot gambar ni sbenarnye. saya yg hina dan tak semulia kawan2 seperti apest bohari, amb* mat rasid, paan salleh, iwan isa dll ini dgn merendah diri mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. [tolong la.ade tak ucapan len yg tak setipikal 'maaf zahir dan batin'. aku rimas la ayat tu]

10 comments:

maskedfacies said...

first!

(hahahaha)

sakan sungguh no hang ghaya taun ni warouk...

nway, gmbr pgg lighter itu cool gilos!

nnt aku nk tiru ah

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha. mmg sakan gilos aku beghaya. hepi siot beraye kat melesia. hoho.

oh,gambar cmtu ko bole try gune mancis dapo mak ko juga kalo nak buat sambil2 masak. haha

The Pamiesz® said...

aku nak datang beraya umah ko bole? sila bagi alamat dan nombo telepon bole?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ha. bek ngko cepat. aku dah nak balek mesior dah mggu depan. alamat aku:
8, jalan asahan empat 26/27 D, taman bukit saga 40400 shah alam. moh le dtg beghaye.

FabulouswithAs said...

warouq memang.msk kueytiow goreng tyme aku da xde.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ala asma. ko jgn wat aku hiba. sesal aku sbb korang dah balek awal. huu..ko pon awal sgt balek. kate nak masakkan mansaf utk aku. hehe

Eng Einy said...

abg naz..umah anda ade kueh loyang x? arghh tensen gle x dapat makan kueh loyang


wow banyaknye gamba pakai kemeja ..abg naz memg smart tak kira dimana2 jua beliau berada..hirque3

Learner said...

1. Aku suke part ni "Gomhoreyyet......" haha

2. Why not "Ampun luar dalam"??

3. Setan kat dapor kite tu ckp dia nk tgu ko dtg bace mantera khusus then baru la dia nk lari..

4. Ruang tamu dah ok sket ke tahap misai.. juge nk tgu ko ia licin seperti kepala yang botak..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ahaha. dik ramu,kuih loyang aku pon tak jumpe. kat umah aku cuma ade kuih tat nenas, tat blueberry, cornflakes madu, biskut susu tepung, chocolate chips dan kerepek2 dan gula2. haha. loyang takde.

ai. bese la aku pakai kemeja. ye la,ye la. aku kene lebihkan pakai t-shirt nampaknye sebab dah ramai yg ckp mcm dik ramu. T_T

Muhammad Warouq bin Qamar said...

iwan,

1. gomhoreyyet tu sume influence dari ko tu. haha. ko besalah dlm hal ni. ekeke

2. ha! bagus wan. mulai kini aku tekad nak gune 'ampun luar dalam'. kalo advance sket bole gune 'ampun luar dalam kain'. hoho.

3. aku dah stat bayangkan setan2 dan vavi2 kat dapo mcmana. mesti bekeliaran mcm haram sesuka hati. takpe2,aku readykan mentera tertinggi nnti.

4. oh,ruang tamu tu dah kian kurg berserabut ke? bagus2. dah jadi tahap misai. kalo x, macam mase aku amek dur haritu mmg tunggang langgang mcm bulu ketiak. aku tak sabar nak balek.

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.