Tuesday, December 1, 2009

video lama dari henset cabuk

salam sume!!

dlu time 2006-2007, mase tu henset nokia 6630 aku adelah pada zaman kegemilangannye. harga mase tu mahal. aku beli 1700 genih kat Maniyal hasil wang tekumpul. bangga weh bole rakam2 video. walaupon memori henset cume 256mb, aku peduli hape. dah gah dah tu.

tp skrg zaman dah berlalu. dunia digital memang tak tekejar. henset stok macam aku ni buat lempar jamban je la. sekarang ni zaman tenyeh2 skrin. epekenamanye screen-touch ke hape. baru2 ni dengar2nya member aku kat joden [cik mun] pon dah angkat sebentuk i-phone. sume dok beli henset cenggitu dah skrg. sampai aku nak bawak keluar 6630 aku pon tepakse nyorok2 takut dak2 len mencerca dan tertawa-tawa dengan hebat terhadap henset JAIS aku.

tp berkat ape tah aku tak tau, henset aku ni tak penah rosak sejak beli 4 tahun dlu. 1 komponen pon tak penah rosak melainkan housing je calar balar. jatuh bederai bekecai-kecai banyak kali dah, terendam dalam besen pon penah tapi masih utuh. alhamdulillah.

okeh. sebenarnya tujuan asal aku nak upload video2 lama ni ha. rugi pulak kalo biar berabuk dalam kopiter [singkatan computer. perlu ke?]. benda2 ni buat aku senyum2 gelak2 sorang je bile tengok balik.



kisah awang [kucing belaan paan salleh] kencing kat heater kepunyaan amb* dengan banyaknya. video ni aku paling suke. [tahun 3, 2008]



bashoeb & acap. 2 orang yg mempunyai sense of music yang mantap. [2008]



dak2 cairo U stadi patho utk final exam tahun 3. yg ni bukan aku yg rakam. aku klepet video apest [2008]



ada banyak lg. tp banyak sangat yang kene censored dulu. kire ok la ni. asalkan aku apdet blog sudah. sori la takde subtitle ke ape. video murah2.

ok babai.

19 comments:

Eng Einy said...

apesal xd orang komen entry ni?

oh btw, lagu bashoeb n acap main tu sedap..meleleh beb~ haha

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha. bese la,blog takde pengunjung. mane la ade org nak komen. aku dapat komenan daripada tuan punye most influential blog ni kre dah ckup best dah ni. aku da teharu dah. huu..

best kan? ade banyak koleksi dak2 main music. afiq dengan gitar,apest dgn conga,dll..seronok jd dak medic mesir. banyak mase buat bende tak pekdah. haha

tq singgah blog nan sunyi ni.

Anonymous said...

haha..bodo sunggoh video awang tu..ada ka pristiwa tu berlaku ha?aku balut2 dia ngn sokkabaq tu ada ka?haha..x prasan plak..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kah2. ada2. hg la sengal. part bungkuih dgn sokkabaq tu aku paling tak tahan nak gelak. mcm haram lucu

Anonymous said...

would have to say, that guy from the last video-who adorably describes food that hes been served with, is like totally cute. whats 'kibna' btw? cheers =)

Anonymous said...

ade mikroskop sndiri kt umah msg2?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

hoho. amb* mesti bangga ade orang puji dia cute. tu bukan kibna. tu gibnah. maksudnye cheese. [u sound like someone i knew from..the past..?]

anon,aah. mikroskop tu gune time nak exam time preclinical dlu je. skrg dah tak gune

Anonymous said...

ooo bleh bwk blk umah ke doc bg? ke men share2 duet bli sbb nk exm. hua3. tbe.

Anonymous said...

dont thnk u know me at all.a silent+loyal reader of ur blog, sy hanyalah typical ex-maahad, yg tercampak ke negara barat, makanya pabila sy rindukan bi'ah2 mcm kt skolah dulu, sy lwt la blog2 sahabat di mesir. ur blog is definitely my top choice, that writing of yours never fails to make me smile. psl that gibnah guy, hanyalah remark yg dibuat saje2, tp u seem to hv nice cool friends. suke lihat suasana saudara-saudari di mesir, menyejukkan hati. salam ukhuwah dr new zealand. cheers =)

Eng Einy said...

BANGGA TAK ABG NAZ? BANGGA X? HIK2

Muhammad Warouq bin Qamar said...

oh,blog saye ade pembaca dari jauh. *lap ingos* teharunye. ingatkan sorg dua orang kawasan mounira ni je yg sudi baca *sedu2*. tme kasih singgah blog karutan penuh ni. mengarut je isinya. bahasa2 dalam blog ni pon kasar2 jugak kadang2. makanye sile baca hati2 ye~and yah,i have those bunch of cool but retarded guys beside me all these time. haha. they are all my best buddies. if there is any test to evaluate the attitude of medical student,they gonna score 0 im sure. haha. but thats what i like bout them. they make everybody thinks that being a medical student is not that bad.

anyway,thanks for dropping by. jauh tu dari new zealand!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

x,ramu..tak..aku segan,weh T_T

Abdul Munir Sanusi said...

gua ingat org arab mesir kencing rata-rata...sekali kucing dia pun sama da

beb, censored sikit video. bab* jadilah vavi...kan lebih manis kosa kata ni

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kah2. video lame ni cik mun. mase tu belom belajar penggunaan vavi utk mengaburi pekataan bab* lagi. ok2,lenkali gua censoredkan okeh? haha. tq nyinggah. lu mmg best

Anonymous said...

Haha comella kamu semua =)
*wish could go there sometime nnt*
till then selamat belajar, enjoy ur time di bumi anbiya' dan saya doakan kamu semua jd doktor+dukturah yg berjaya di dunia dan akhirat.
cheers =)

Balqis Riza said...

the funny part is when awang kne pegang terbalik..
kesian.........haha
tp funny..XD

Muhammad Warouq bin Qamar said...

hahaha. takpe,awang tu dah memang di train dari kecik berkelakuan pelik2. dia penah kene sangkut n diikat kat alang pintu lantaran telampau banyak sgt mintak makan. haha. memang klaka kalo tgk awang tu. x macam sekor kucing normal

hmphs said...

tak sangka waruk ada post video kelakar gile nih.
takle blah daud pun geli pegang kucing kencing.
ramu cuci berak hamster dia rilek je ;p haha

Muhammad Warouq bin Qamar said...

heh. kencing kucing dgn berak hamster tu 2 darjat berbeza tu. haha. kencing kucing mmg haramjadah geli.

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.