Sunday, October 10, 2010

budak2 makin bijak sekarang ni. makin pandai. makin cemerlang SPMnye.

setahun demi setahun, makin pelik la aku tengok perangai dak2 tahun 1. cool je maintain sombong. lain betul dengan kitorang mase 1st year dulu nampak senior kitorang belari nak salam tanye khabar, tanye macam2.

at least senyum la, bro. gua tau lu orang ramai, yuran mahal, stadi gempak, takyah ade senior pon takpe. gua tak kesah. gua tak pernah mintak orang hormat tapi SENYUM la kalo bertembung. mesra la sikit, bole? lu ingat gua tunggul senyum sorang2?

18 comments:

musafirtibbi said...

Luahan dari hati nampak? haha

PEMENANG said...

xpe waruk adik safwan selalu hormat dan respek abang waruk

Muhammad Warouq bin Qamar said...

farid, saje je ni. tensi tgk bebudak ni.

penemang, tu la sebabnye aku sayang korang. sobs.

Abdul Munir Sanusi said...

gua pun nak nasihat juga dgn bdk2 junior nih kalau buat perangai. cuma, gua tak smpi Jordan lagi. so, gua tak tau apa lagi perangai budak baru kali nih.

tapi, gua rasa ni Adam Lambert punya pasal. tu sombong tuh. keh keh

musafirtibbi said...

Um, nampak gaya kita kena dekat dengan depa...zaman dah berubah..nak buat camna kan..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

mun,gua tau kalo bab2 ni memang lu sensitip. gua tau lu mesti datang komen punye. caya la mun. gua pon rs ni sume sebab adam lambert. keh2. lu mcm haram

farid, aku ade je dekat2 dengan depa ni. tapi pas aku senyum depa buat bodo je teros aku malas da

kher said...

hahaha.
mun jgn risau, lebey kurang je. cuma mungkin baik skit je dr dak seberang. keh keh keh....

xper ah warouq.
biarkan mereka. buat apa dikejar yang tidak sudi, masih ramai lagi yang sudi di luar sana. hehehehe....
nanti bila ada masalah baru reti nak carik. bebudak, nak wat camne.... baru 1st time duduk jauh xder warden.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

tu la pasalnye. dak2 ni mentang2 diorang ramai, tak perlu bantuan, sumbung ye. dah susah kang baru carik. aku bukannye nak sgt pon derang carik aku. cumenye kalo aku dah senyom tu, balas la senyom. ni keras je dok jegil2 aku. takpe2, kat spital masa HO nanti siap la. hoho [berangan jauh]

Haru said...

kebanyakan muka junior ikhwah tahun satu sangat mengerunkan. muka diorang garang/matang sangat/tua haha.

junior akhawat pun muka matang, kalah senior haih.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ha tu la pasalnye. de tengok muke senior2 pon rs macam budak2 tu yg diorang malas nak senyum tu. tp muke aku budak2 sangat ke? isk.

muke dak2 ppuan lak start dari 3rd year sampai 1st year, aku susah gle nak kenal. sampai skrg konfius.

ejad said...

i feel u bro..gua pon saket ati senyum sorang2.kalo dgn akhawat gua paham la dorg tak balas.ni dgn ikhwah2 pon nak eksen mcm akhawat ape kes.bukan gua ade letak celak atau buat rambut gaya adam lambert.stokin tangan pun gua tak pakai

so skang ni gua kua umah pakai cermin mata itam.rate2 budak mmg xdpt cam.lu try la sekali

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kat sane pon same ke,bro? gampang. sombong gle dak2 ni. ape intec ajar derang ntah.
gua panas la jat. ble derang jalan ramai2 lagi gua bengis. buat donno je jalan. pandang aku atas bawah pastu pandang tempat lain terus takde nak sengih ke ape. jahannam betol. gua memang simpan je. sampai kat spital mase derang HO kang siap la aku tala. hoho

next week gua pakai sunglass. tgk la. haha

Eng Einy said...

haha sian waruk. kene buat satu majlis khas utk mengenal super2 senior la kot cmni

papepon waruk, uols tetap senior no. 1 di hati batch kami.


p/s :whoah punyela lama x singgah belog ni dah byk gile rupanya hapdet. adoila

HafizAdam said...

OK sekarang korang faham pesanan Engku dan Taqi dalam video ni. =)

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha. takde la nak menampakkan kesenioran kitorg. cume kalo sesama melayu tu ringan2kan la sket mulut nak senyum. dah la berat, jeling pulak tu. haram,bukan?

ha tu la ko dah lame benar tak singgah. naseb bek ko singgah. ceria sket blog hambar aku ni. heh

korang junior nmbor 1 kitorg juge~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

video ape tu apisadam? jap lg aku tgk

beruanglegend said...

mungkin mereka rasa tercabar dengan kekacakan senior-senior mereka
kahkahkah
ataupun mereka risau akhawat batch mereka disentap oleh senior
kihkihkih

Anonymous said...

jadahnye alasan demikian rupe. takdenye tercabar la disentap la sume tu. walhal batch kitorg sume dah ade berpunye. lol.

MNS

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.