Sunday, March 9, 2008

gelombang cairo U menghijau~

salam sume!!

sempena dgn kehijauan malaysia,maka pelajar2 medic cairo U pon turut same menghijau..ramai dikalangan dak2 ni yg menyelongkar almari di pagi hari dgn harapan ade baju ijau yg bole dipakai hrni..maka,byk la makhluk2 ijau didapati berkeliaran di sekeliling U sehinggakan ade sekali tu aku betembung ngan 2 org ppuan yg turut ijau ni..salah sorg berkate kpd sorg lg, "weh..ijau la~" apabila bertembung dgn aku dan acap yg sedang bejalan kaki pulang.. [i got a great sense of hearing u know..]

hah..ni die galeri ijau..sket2 je aku ade gambar..sume gambar dak laki..kang kalo snap gambar dak ppuan kang kene tuduh perv lak..ssh aku kang..derang ni bukan leh..sume malaikat..payah sket kang..


apis hamzah,PAS selangor


Amri dato Mat Rasid,PAS Perak



Rahman zulkifli,PAS selangor


Ashraf Isa,PAS selangor


wrq,PAS..shah alam,klang,parit buntar..hehe


senu kecik @ ibrahim,org kuat PAS bangi

9 comments:

ejard said...

hahahahaha....good job people!!!

gle r.asal dak2 kat cni xd plak terpk nak buat cam korg ni??

ejard said...

btw,sampai ke parit buntar ye warouq? ngahaha

Anonymous said...

weh...apsal uplod gmba aku tgh mkn tu?? x semart la gmba tu...ejad,nk tau x sbb pe dak2 sne x t'pk nk wat cmni?~sbb kitorg kt mesir ni je yg kretip kt muke bumi ni.. :D

FabulouswithAs said...

aku pon tgh xcaye sngor mng nih..lagik2 shah alam...

[ taicho ] said...

hoho,pesl xsnap pic bdk pmpuan td..bru nmpk beza sket..

eh,beza??

Muhammad Warouq bin Qamar said...

to ejard : hehe..takpe,masih ade mase jat..esok korg pakat ar pakai ijau..heh..ye,jat..parit buntar tetap darah ku..

to pas selangor [ko acap ke apis?]:
gambar tu je yg aku ade..terime je la..

to asma: shah alam mmg membanggekan..terharu aku dgr pengumuman smlm..tak sangke gile lah tempat kite leh menang kan asma kan?

to kak paan: takleh nak snap..takut kang jd isu 'wrq si pervert'..hehe..kalo ikutkan mmg nak snap..sbb smart sgt dak2 ppuan pakai boria kehijauan beramai2..

PAS bersama selangor!!!

FabulouswithAs said...

tau xpe///da xde pengundi antu kot..haha..sblom2 nih mne penah..bn menang dgn majo beribu2 tuh..bkn sng nk klhkan bn woo dlu...

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ni bukti org dh mule sedar~org shah alam mmg best

Anonymous said...

eh..ritu aku tersalah pakai baju ijau gk..nasib x bertembung warouq sbb aku x gi kuliah ritu..jz sampai lab je..tp pekdah aku pakai baju ijau..adoila..dahle aku ni obviously bukan Pas...

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.