Wednesday, March 26, 2008

tempat bermain akhir2 ini..

salam sume!!

akhir2 ni akibat tekanan perasaan disebabkan exams,masalah duit,masalah peribadi,masalah tak tahan dgn cuaca yg panas nak mampus dan masalah2 len,aku sdang dlm usaha memenjarakan diri kat dlm bilik dan kalo bole taknak keluar pon kalo takde sebab..

make,3 tempat je yg leh wat aku tenang sket..katil aku,meja stadi [duduk je,bukannye stadi pon],dan depan PC..

gi kuliah lewat,balik kuliah cepat..masuk bilik,bukak kipas maximum,pastu dok sorg2 fikir ape nak wat dlm cuaca panas cmni..mlm2 tdo pon boleh peluh dan kehausan mcm baru lepas main bola..

aaah..bencinye..

galeri tempat bermain:


meja stadi tempat tido sambil bukak buku


station utama bilik aku..bole dok situ berjam2 tanpa jemu..katil yg terpapar di dalam gambar ini adalah "station katil angkasa 2" yg merupakan pseudo-almari tempat aku campak sume saratoga dan sejadah..bukan utk tido..


p/s: gambar "station katil angkasa 1" tak dpt disnap disebabkan seorg manusia berkacukan encyclopedia [amb*] sedang lena tido di situ akibat kepenatan setelah berjam2 st*dy..

8 comments:

Anonymous said...

helo waruq. sy tumpang tny.. hero sy.. en amri dpt brapa xm aritu?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

de dpt bape ek..tak ingat la..tp yg penting de kalahkan aku dlm hampir sume subjek dgn jarak yg sgt jauh..*sigh*

ko faham2 je la amb* tuh..sntiase maintain mantap walupon kate takleh wat exam

Learner said...

I'm really interested with that meja study ---> I notice that ko jadik Temporary Liar kat description tuh...
ala...snarnye stud* juga macam *mbe.. :D

Muhammad Warouq bin Qamar said...

weh ko ni iwan..ko salah letak [*] kat name beliau..spatutnye cmni [amb*]..nanti kantoi la..hahaha

aku tak penah nipu pon dlm hal2 stadi ni wan..sume benar belaka..

ejard said...

xkesah la korg study mcmana gaya pon..janji lepas tahun..tu yg penting

gudlak guyz..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

yep..misi dan visi utama PESELAM : "lepas tahun"

Learner said...

mesti ko setadi kan skang... sbb ko xde kat umah aku...
:D

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kalo aku takde kat umah ko tu maknenye aku sdang tdo..tme kasih~

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.