Friday, October 2, 2009

hari malang yg tidak berbau.

salam sume..[hari ni takde tanda seru sebab aku tak de semangat sangat rasa nak tido sampai lusa]


HARI INI:

1)bgn lewat sebab ekon sejuk dan sedap,
2)gi pejabat Nikon kat PJ, parking men bantai naseb tak kene saman,
3)semayang jumaat laju2 sebab ade urusan len,
4)nak amek paspot kat PKNS & amek adek kat puncak perdana tp eksiden langgar proton Juara kat bukit jelutong,
5)tepon member suh amek aku tepi jalan n antar gi PKNS cepat2,
6)azan asar
7)member sesat jalan, mase dah tak banyak, pejabat imigresen dah nak tutup
8)kredit abes maka takleh nak kontek sape2,
9)bateri henset pulak abes maka org takleh kontek aku,
10)naseb bek sempat amek paspot pada pkul 5.25 kalo x esok mmg tak balek mesir,
11)uruskan towing kerete yg dah remuk,
12)kene bebel ngan bapak aku,
13)kene bebel dgn mak aku,
14)gi balai buat repot kalo x buat tak dpt insuran,
15)packing barang utk balek esok,
16)dah malam,kepala aku dah saket gile skrg. saket gile. slmt malam.

aku lapa gile skrg. bakal mak mertua panggil datang umah makan2 sbenarnye malam ni. tp tak dapat nak gi la kete dah kat workshop remuk mcm tin milo. lagipon aku takde selera langsung membayangkan pe jadi hari ni. ketakutan. tido terus.



memandu la hati2. ingatlah semua orang yg tersayang. kalo tak sayang orang pon, sayang la kereta anda.

4 comments:

Amermeftah said...

a perfect day!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

yes it was,indeed.. T__T

Eng Einy said...

naseb baek hidup lagi..takpe, keta sume tu dunia je..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

mmg pon. tp dunia2 pon,kalo kene bayar utk baiki beribu2 jugak. sdih btol. tp btol la,naseb bek aku idop

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.