Monday, February 4, 2008

Karnival Keluarga PERUBATAN 2008

salam lagi utk sume!!

sket je nak cter psl karnival keluarga thn ni..mmg mantap!!at least lg mantap berbanding thn lepas..ni la program yg plg aku puas ati utk biro aku..tahniah utk pengarah program,abg Faizal 'bobby' utk jasa2 beliau mengarah program..n tq utk syarikat penaja,Manyalawi (bukannye derang bace blog aku pon..) sbb support beribu2 genih utk program ni (L.E 6000 kalo tak silap)

plg best,dpt tgk PERUBATAN berjaya membuka bazar jualan..best2..yg rindu nasi kerabu,nasi dagang,apam balik,air2 panas dari msia,burger stail msia,nasi ayam,brg2 kemas pon ade n tabik jugak utk gerai Biro Ekonomi PERUBATAN yg menjual mcm2 bende termasuk t-shirt PERUBATAN yg smart..

walaupon kami dukacita masyarakat alex tak dpt bersama,program masih berjalan dgn baik n sume pon hepi dpt jupe member2 jauh dr mansoura,tanta,zaqziq dan al-azhar U serata mesir..

n utk Munawwarah lak,aku secare peribadinye sgt berpuas ati dgn show 'neo selawat' n intro 'heaven's key' kite mlmtu..mmg menjadi..microphone sedap gak la kalini..tak mcm show2 sebelum ni..papepon,aku dpt 1,2 kritikan buat mase ni di ruangan chatbox page aku ni..n aku sgt2 menghargai kritikan tu..lagu 'bersama' tu mmg patut dikritik pon aku rs..n kami sbagai 1 kumpulan yg baru stahun lebih,sgt2 memohon maaf kpd sume ahli PERUBATAN atas kelemahan team kami..lg2 dlm kumpulan kami hanye ade 3 org shj yg penah menyertai nasyid di sekolah2 dlu (aku tak penah)..insyaAllag,kami akan byk belajar lg dr team2 yg lebih mntap kat mesir ni spt Band of Ukhuwwah,Sufi's Rythm,al-Wadi dll..

hah~akhirnye abes gak program2 besar Biro aku utk tahun ni..lege~~~~

galeri:

mesyuarat karnival PERUBATAN di 'istana presiden'


Munawwarah on the stage

No comments:

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.