Saturday, February 16, 2008

kesengalan

hujung minggu yg sengal..tdo 10 jam mmg watkan otak rase krem kdg2..kene plak mimpi spnjg mlm..takde NREM sleep lgsg kot..bgn2 je pening gle..sengal la

hrni ade temujanji..tp YM plak wat problem..saket ati tp nak wat cmne..sengal la

nak main tenet,tp tenet plak slow cam siput tempang..saketnye la ati..tiap2 hari cmni..ble la nak laju..kadang2 ingatkan mlm je de slow sbb sume org ade depan pc masing2 time cmtu,rupenye setiap mase even awal pg pon tetap mcm siput..ku berang..dh ku lempang2kan skrin LG aku ini melepaskan geram..namun tetap bengang..sengal la

lapa pon ade..dh ku baham 5 keping roti yg ku beli dr kedai pakcik khalid..makan dgn gibnah presiden + coklat nutella [resipi ambe]..tp tak kenyang2 gak..sengal

last2 aku kembungkan perut dgn air juhayna oren 1 liter sampai naik nausea kepala aku menahan kembung..sengal2..

air oren sekotak seliter dihabeskan straight

pastu gi la beli kad topup plak tanda kredit dh nak abes..tambahkan koleksi kad topup utk sebulan ni..pakcik kedai kate takde duit pecah..sengal punye pakcik..

39 kad topup utk 39 hari

nak stadi tp malas..yg ni mmg super sengal la..pemalas punye budak!

jauhi buku itu..pening

esok dh kelas balik..ahh..sengalnye..

kesengalan..harini aku tensi..

5 comments:

Farah Nazneen said...

warouq~ adess...aku pon nak nangeh bc entry nih...huhu

jgn la sedey2~

wooo...ko ni perut ape nih okay? kagum~~~ aku rase yg plg bez kalau lapar is maggi jugak paphl pon..
sekali makan trus kenyang pstu trus ngantok maka tido...tenang idup!

haha...take care!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

huhu..tp megi mesia aku dh abes~kalo nak sgt pon kene beli indomie kat kedai..tp kureng sket la rase de..tak sedap sgt..tp cmnepon,aku stuju ngan kak naneng..megi mmg ubat lapa yg mujarab + hypnotic..siap ade side effect lg spt drowsiness,stupor dan sbgainye..

hrni aku dh ok..smlm mmg aku tensi sepanjang hr..lg2 ble nak date tak jd..sume sbb tenet ngan ym yg sengal..

[ taicho ] said...

meh la akak tmbh lg 2..tp pakcik hazim imam gak la,heh

klo yg 20 n above sape lg ek?

DaRk AnGeL said...

yaaa.. berderai air mata berdarah lambang simpati yg tak bertepi..

dgn akak sekali terasa tensi dgn awk..

tapi kan.. kan..

sgt seksi lah muka tensi tuh.. harharharhar~

tensi tak? :P

Muhammad Warouq bin Qamar said...

warghh!!! jgn la gune ayat tuh lagi~!! tak sexy pon!!

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.