Friday, June 27, 2008

tergendala

salam sume!!!

sementara pulang ke tanah air ni,aku sgt2 busy..masuk hrni dh 3 hari straight aku kene gi pasar hussein..bukannye aku yg menyopping,tp dok jd musyrif org..tu tak masuk kisah asfour ngan city star lg..makanye,aku dh lame tak ngadap komputer..dan sbb tu la tak berhapdet blog aku ni..

mungkin ade la sket2 cter yg aku akan hapdet kemudian nnti..tp tgk la dlu tahap kebizian aku cmne..dh la exam pon tak abes lg ni..pening dh aku tgk amb* stadi tak henti2 sedangkan aku lak tak henti2 kuar gi hussein..

k,aku pnat,aku nak tdo..doakan saudaramu ini berjaya dlm exam2 nye..amin~


wahai buku2 yg ku sayangi..tolong la jgn berjumpe dgn aku lg selepas ini..aku merayu..

8 comments:

Anonymous said...

aku ingt ko blaja dlm bahasa arab.. kalo cm tu bleh la aku amik medic pas ni... hahaha..

ok la.. smoga ko x jumpa buku2 tu lg.. sbb pas ni ko nk bg aku pinjam kan.. hehehe..

warouk mmg baik hati.hehehe

Anonymous said...

Yeah hey hey Warouq !
Doa sama-sama elok dalam exam !
Hehehe walaupun aku otai besar, tapi aku doa gak !

Muhammad Warouq bin Qamar said...

bukan ke aku penah bgtau dulu yg buku mmg dalam english tp lecture dalam arab..penah kan?kan?tp sukati ko la kalo nak amek medic pon..

aku tak baik ati..aku jahat sket2

tme kasih wahai otai besar [besar mane ek otainye beliau?]..ye,doakan sume ye~hanenggah inshaAllah..

sufi carode said...

bukan susa ke subjek2 ko tu...abesla ko warouq,abeslaaaaa

http://carode.blogspot.com/

haha...nk promote gak

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ko ni yan..tak support aku langsung..keh2..susah pon redah je la kan~

aku slalu je singgah blog ko..jgn rsau..

Anonymous said...

wah! leganya dah abes exam ..n now bole njoy selama 2 minggu b4 result kuar..


seronok btol exam oral taon ni rase mcm dah x exam..waktu gap dipenuhi dgn menonton drama korea serta tdo yg amat panjang..[pseudo post exam syndrome namenyeh]


incik jehan~semoge kite x jmp ngn exam2 itu lg buat kali kedua ye..amin

sinar_islami said...

all the best...
^-^ but naper lak ade buku biokem tu..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kak rem,amin~smoga tak jupe dh bebuku tu sume kan~

aah,sonok lak ade pseudo-post-exams ni..leh berperangai seperti tiade exams..hepi gle la aku wat mcm2 bende padahal exams tak abes lg

oh..buku biochem tu sekadar rujukan sajor akibat terlupa ketika membaca pharma..takkan la aku sesaja nak baca biochem kot..keh2..kurg beminat ye~

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.