Thursday, June 5, 2008

saje ngapdet sket..

salam sume..!!

haha..[aphal ko gelak tbe2?]

skejap je dh bulan 6 kan?jam itu bergerak sentiase dgn kadar yg sama..tp kenapa kite bole rs mase begerak semakin laju?

dh abes exam pharma ni..masih lg dlm tekanan akibat withdrawal syndrome [dh withdraw buku2 pharma jauh2]..ade yg tesengih time kuar exam [aku tau ko mesti terase punye kan **** kan?hehe..sonok la tuh..] 

mcm aku,stakat dua2 paper patho ngan pharma ni mmg dua2 tak memberikan impak menggembirakan pon..neutral je..lebih kpd sedih snanye..tp x nak pk byk..abg mede pesan hrtuh,"enta takyah fikir langsung psl dur..kalo tak fikir,insyaAllah tak kene.." harap petua tu berkesan la..amin~

aku tak suke exam sbb time ni sume org jd lain..sume berubah..daya pembakaran dan skill membakar stiap org juga meningkat..sume pon kebanyakan mase buat hal sndiri..dan kebanyakan mase juge sume dak2 ni dok kate,"aku tak abes bace lagi..byk gle aku tinggal ni.."..ayat meminta pelempang seperti itu kian dimenyampahi aku ketika ini..

gaya pemakanan sume org juga berubah..ade yg stiap hari just amik brunchinner [breakfast+lunch+dinner] sekali sehari saje..dan kebanyakan mereke just memenuhkan perot ngan megi semata2..tak sehat btol~

waktu tdo juge berubah..ade yg saje2 bancuh nescafe 2 sudu besar dlm gelas kecik semata2 tanak tdo malam [mesti ko terase kan ****?hehe..sonok la tuh]..padahal beliau dh pon abes stadi tp still mahu stay up spanjang malam..hal ini yg demikian menyebabkan aku naik gle sbb melihat kesaikoan sikap sesetengah pihak berkenaan

tempat tdo juga berubah..ade yg dh tak balik umah..ade yg trus bercadang utk berpindah umah time2 cmni..[****,ni pon ko gak]

semuanye tak terurus ble dtgnye musim exam yg dibenci ini..
 

GALERI MARI NAIK TAHUN

*gambar2 di bawah sumenye dicandid oleh wrq


tgk la skill makhluk sabah terbabit..ni namenye "skill perubatan kesultanan sulu"


exco BPI di dalam biliknye yg kini sedang cube melupakan sebentar hal2 BPI demi medic tercinta


mangse rompakan ini jua tidak mengenal erti penat dan sedih lantas trus berjuang demi mase depannye..beliau bercita2 menjadi seorg dokte+model seperti sheikh muzaffar


haha..yg ni aku takleh komen byk..dh terang lagi bersuluh..


tong sampah dak medic tahun 3 lelaki cairo + ainshams + azhar ketika exam


sebulan lagi nak balik msia..yay~~




11 comments:

Learner said...

Woitt!!! asal ko mengandid amik gamba aku.... tp kalu nk tau, snarnya **** sronok tgk gambar yang berkaitannya.

Siap ko, nnt aku candid gamba ko study, ltak dlm blog aku...

tuh gambar Tong Maggi tu, konpom org bleh agak umah sape; Umah sape gi yang mengumpulkan budak Ain Shams, CAiro ngan Azhar skali.... hehe..

Anonymous said...

komen saye melihat gambar makhluk2 itu setadi : TAKOOTTTT bole?

komen saye melihat gambar tong sampah : TERUK betol~ eh mane jmp meggi goreng?dah lame cari kat kedai x jmp pon.heh.ingtkn dah x jual perisa itu.


kesimpulan :BENCI EXAM!!! [ perangai sume orang dah jadi laen.benci.benci.benci]

Muhammad Warouq bin Qamar said...

iWan..aku kan tekenal dgn gambar2 candid..bese r~aku paparazi batch..aku ade koleksi kompilasi **** stadi dlm pelbagai2 posisi kalo ko nak tgk..hehe..n yep,aku tau beliau tgh seronok melihat gambarnye stadi terpapar..hehe

kak rem,jgn wat2 takot bole?sbb aku tau kalo dak ppuan stadi jauh lagi truk dari dak laki..kamon r~jgn wat2 takot..

pasal megi goreng berplastik putih yg tak dijumpai dikedai tu sbnarnye dak2 umah apest dah borong sume..sorg beli 12 paket skaligus tiapkali de letak stok baru..sian korg x jupe~

ye,benci exam!

[ taicho ] said...

xterkata ~ ~ ~

"waaa~~" je kot

gerun-gerun...

iAllah, ada ganjaran Allah yg setimpal warouq, dont wori ! !

Anonymous said...

eh jap yg bintang empat huruf yg byk kali disebut di dlm post neh [****] ialah apis ke ambe? ke dua2?
keliru ae..

sbb rasenye ari tuh en apis ckp beliau dah pindah umah..pastu rasenye beliau pon kaki nescafe jugak..kalo nk taw en apis la yg mencadangkn kpd saye supaya memakan nescafe agar x tdo sehingga skang saye dah jd addicted [utk pengetahuan,dulu saye kuat tdo..skang pon same]


yg pasal kuar exam sambil senyum2 tu rasenye bole apply kat dedua kot;p



lg satu..skang susah r nak bakar -membakar kat umah.bebudak neh dah kebal.

sbg contoh,

Rem: weyh mesti ko dah abes bace kan?

Hahidam:aah Remm~ memg aku dah byk bace pon..buku ni ha dah 3 kali ulang [sambil wat muke sekupang]

xjd r bakar derg skang..haih

Farah Nazneen said...

woooo~ kagum siot!!!!!

naseb baek la kat umah aku ni xde makhluk2 sebegitu.

aku study2, tau2 je tetibe dh smpai tempat lain [sape suro study sambil berbaring2 atas katil? huh~]

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kak rem~aku mane mungkin bakar apis..apis tu antikebakaran..ade natural fire estinguisher..mesti la **** tu adelah ****..keh2..tppembakaran ni bole je nak diapplykan kat dua2 apis atau ****..hahaha..adoi~

boring gel ahli umah kak rem!!!haha..kalo aku mesti dh mati sbb takde sape nak melayan bakar membakar..


kak naneng,dak2 ni mmg cmtuh..saiko gle stadi time exam..aku pon mcm kak naneng gak,ble ngadap buku je trus ke alam yg lebih indah~~~

Learner said...

Aku cdgkan Cik Rem tambah dose nescafe in combination with bonjorno Cofee Mix atau Capuccino Ahwah yg kitorg suke lepak...

Warouq; beliau seorang yg bercakap benar. Tetapi beliau adalah PEMBOHONG dlm soal akademik...
Mmm.... mungkin Cik Naneng skali??

Muhammad Warouq bin Qamar said...

iwanisa:seorg yg tidak pernah berbohong namun beliau termasuk dlm subset medic maka beliau juga berbohong dlm akademik..hehe

kak rem,aku cadangkan ratah serbuk nescafe dgn roti sejam sebelum stat stadi..camne?

Eng Einy said...

x jadi hape nye~nescafe tuh dah x berkesan langsung..tgh minum pon leh tertido.lg satu,amik bebanyak bnd ber methyl xhantine nih x elok gak.asek rase nk muntah tanda terlalu muak.

maka sekarang tgh beralih minat kpd bonjorno pula..kite lihat sampai bile ia bertahan~


p/s;pahit r makan roti cecah nescafe..at least tambah r gula;p


haa..yg pasal membohong tuh..dgn secara rasminya saye isytiharkn sume bebudak MEDIC esp warouq dan konco2nye adalah pembohong berkaliber..tolong r,cubela bercakap benar cket.ni kalo pasal exam sume blakon cakap xleh jawab sampai nanes2 la..kecewa la..tgk result kang x bley blah.heh


wah~bahagier gile kutok!hik3..eh tp tolong caye ckp rem je la..kalo saye ckp xleh jawab memg xleh jwb..bkn blakon..x reti ae nk blakon2 neh

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kak rem..bonjorno pon ade methyl xanthine jugak bole?so,ape la kaitannye tak elok mnum nescafe sbb takut methyl xanthine lalu bertukar ke bonjorno?same je la efeknye ok~

kak rem juga subset medic..sile tak perlu berdalih kerana saye yakin result anda juga bakal gempak..lakonan anda stakat ni masih belom menjadi bg kami..tp pasal pharma dgn patho yg stakat ni aku dh amik mmg serius wat aku sedih..sile percaya.

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.