Monday, April 7, 2008

balik UK cecepat..

salam sume..!

td gi antar 2 member balik UK..actually member baru aku sbb baru je kenal..tp tu tak penting,yg penting hidup mahu berkawan..

mcmnepon,good luck buat mereka [Don & Syazli] dlm bidang masing2..nice to know u guys..tak sempat nak kenal lame tp insyaAllah jumpe lagi

yg kat mesir ni?ape lagi,gi la stadi rajin2 cam paan,apest ngan ambe tuh!!!


galeri lari balik UK:


Don & Syazli..sembang mlm2 psl 'thiqah,segan dan malu' hrtu takkan aku lupekan..hehe..


ha,dang,kite ni dok tersadai kat mesir ni pekdahnye hape?

4 comments:

Anonymous said...

heh. mereka itu.

one day kite kne g sane jugak. huk huk jeles.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

btol2..aku mmg sangat berazam nak ke sana..dgr cter dak2 tu dh kumpul 15,000 dh..belom setahun pon dok sane..duit dh menimbun..tp kat mesir..?adus...

Hidayah Hamidin said...

Warouq, tetiba jumpa entry ni. Waaah, tak sangka ada gamba Don kat sini. Hehe :) Aku pun dah lupa aku komen ni. Heheh

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha. masa ko komen kat atas tu aku syak mesti ko dah start berputik2 cinta kan? hahaha.. sampai ke sini ko carik don ye. hee..

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.