Monday, April 28, 2008

im tagged..again..hish..

salam sume!~

kak rem telah pon menyusahkan aku supaya menjawab soklan2 tag beliau..aih..kerap plak kene tagged kebelakangan ni..hehe..tp demi sahabat2 yg menagging..maka saye wat jugak la kejap..[pasni sape tag aku,aku geget de]

so,soklan yg dicompilekan dlm tag kalini..:
[kak rem,kene jwb jujur ke?tipu2 sket leh?]

Q1. apekah hobi anda di mase2 terbuang?[mmg bosan btol soklan anda ni]
A1. byk nak mampus..antaranye,memastikan amb* tidak stadi,SMS sampai abes kredit,bukak winamp dgr je lagu pape,pastu kalo dh takde bende sgt nak wat baru la bukak buku n stadi

Q2. anda pernah admire pada seseorang?siape?bile?
A2. aku admire kat amb*,apest ngan paan..sjak aku jupe derang 3 thn lepas..tp,aku malu nak bgtau derang..

Q3. ceritakan at least 2 kelebihan dan 2 kelemahan anda
A3. soklan yg aku kurg gemar btol..
                 -2 kelebihan aku:  ade lebihan melanin [hehe] , susah nak marah , tak berkire
                 -kelemahan2 aku [aku bg byk2] : tak makan sayo , ssh nak cemerlang dlm exam U [stakat ni r] , tak ske org jumud dan syadid..kdg2 telebih2 lak [tatau kenape] , tak ske kat org yg meminta dihormati [aku hormat sume org,tp aku tak hormat org yg minta dihormati] , susah nak fokus dlm wat pape  esp stadi , otak yg sgt hebat dlm berangan , kurg bace surat kabar , gusi cepat bedarah , snang saket perut , ade budak ppuan melayu mesir kate "muke wrq membencikan" , tak ske wat keje pesatuan sbnarnye tp naseb bek bekaitan sukan so enjoy gak sket2 , penah tdo 16 jam dan sgt menyesal..alahai byknye lg..cmne ek?



Q4. perkare yg boleh membuatkn anda terharu?
A4. org wat mende yg best kat aku tanpa aku minta [cth:tempahkan padang bola utk aku dikala aku sgt malas dan takde duit utk wat keje pesatuan tersebut..hehe..malas punye budak]



Q5. makanan kegemaran anda?
A5. sotong goreng tepung,kailan ikan masin,kerabu mangga,paru goreng berlada, tauhu jepon,masak lemak cili api..weh,byk weh..terliur siot ble berangan..yg penting masakan asia tenggara!!! ha~aku teringin nak rs masakan jawa snanye..


dh kak rem..letih tol nak bersifat jujur ni..aih~dh2..pastu kene pilih 8 org len lak utk tag ke?aku dh takde idea dh nak tag sape..

perhatian wat member2 semesir dan kat malaysia sane,doakan aku nak exam ni ye~alangkah indahnye doa seorg sahabat itu jikalau sahabatnye yg didoakan itu tidak mengetahui..jgn rsau,aku tatau korg doakan aku..hehe..doa ye~aku nak naik thn 4 weh..lg satu,doakan aku kawin cepat..haha..

7 comments:

Farah Nazneen said...

isk...makanan2 kegemaran ko tuuuuuu~

aku nak balik msia!!!

sama2 la kita BERUSAHA!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kenape dgn makanan2 kegemaran aku?sedap ke tak?

aku pon nak balik!!!!

baik,same2 la kite berKMMM!! [tanak kalah]

Anonymous said...

haha..taat btol la en warouq ni..ni yg terharu ni..mekasih2 kerana melayan tag rem yg amat sengal ..hahak~


menarik la fakta2 tersebut..memg jujur abes..[heh,yg pasal stadi tu xtaw la btol ke x kan~]

Muhammad Warouq bin Qamar said...

saye mmg taat..asalkan tak way dosa,aku layankan aje..
yup,fakta tu jujur weh..psl stadi tu pon btol2 belaka

ejard said...

owhh..adakah insiden kat sinai tu yg de sorg akhRowat dr mansuro menyatakan kpd dikau, "saya da lama xpuas ati dgn die" sambil mnuding tepat ke arah batang idungmu, waruq?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha..aku taktau la sape jat..tapi geng2 tu jugak la..haha..sedih btol aku tatkala mendengar "muke wrq tu membencikan!!"

ngeh2..

As said...

Malaysian hospital series 1 for sharing, inshaAllah, pls klik my name, wassalamww

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.