Tuesday, April 22, 2008

GAY..korg suke ke?

Salam sume!!!

Ha~hrni aku nak kongsi ngan korg satu bende best..bende yg rata2 sume org tau dh..isu yg belaku kat msia..yg melibatkan akhlak remaja,expecially LELAKI..why?sile trus bace..

Pernah dgr crite/muvi bertajuk COMOLOT?ha~wat sesape yg telampau suci atau yg buat2 suci [ramai yg buat2 suci,aku tau],comolot tu bermaksud ‘cium mulut’ kalo dlm bhs melayu..kalo x silap aku,mmg pekataan tu ade dlm kamus bhs melayu [apest,ko takyah gi tanye bapak ko lak..]

Ok,bukannye isu bahasa yg aku nak ketengahkan kat sni..aku nak cter psl cter/muvi tuh..kat msia derang [name team producer tu ASWARA kalo tak silap aku] kuarkan muvi ni dgn motif GAY [yg ni kalo sape wat2 x tau gak mmg buat2 suci..]..pengarah filem ni name de AMY IKRAM kalo x silap..de dh serapkan kat otak anak2 muda Malaysia yg GAY itu sejenis cinta dan tiada sempadan antara cinta..de takde la tulis objektif cerite tu ape tp kte bole nampak,objektif crite tu adelah ‘GAY itu sudah dibolehkan di malaysia’


Description dlm tenet tentang muvi ni adelah seperti berikut:

“Malaysia’s most controversial movie ever 08-Jan-08 …as in movies that have been allowed to be publicly screened by the authorities. “Comolot” is Malaysia’s first movie which deals with homosexuality. It’s written and directed by Amy Ikram Ismail, 24. Homosexuality is illegal in Malaysia. The penalty ranges from a fine to 20 years’ imprisonment. Apparently the movie was released in July 2007. It seems that you can’t actually buy this movie yet - you can only catch it at selected locations/dates. It’s about Danial (played by newcomer Remy Ishak) who’s engaged to a girl named Juwita, who finally left her for his true love, Aiman (played by Ben Quariel)”


Wah2..lepas2 ni makin ramai la dak2 muda same2 bejanggut,bemisai,badan sasa2 [taf mcm apest ngan amb*],suara garau2,bdn bulu2 [sori,geram sgt] pastu pegang2 tgn,peluk2 di public..ape dh jd ngan Malaysia?derang tak penah dgr cterkaum nabi Lut ke? si AMY IKRAM ni mmg berani cari penyakit dgn Allah
Cter ni kejap je..8 minit kot..tp besar impaknye..femes weh cter ni kat msia..n ramai org puji [bedasarkan dlm komen2 kat youtube]

ape kate ustaz Hairul Nizam tentang hal ni?

"saya Hairul Nizam sangat BERBANGGA
dengan filem COMOLOT yang berjaya
dihasilkan bagi menanam rasa tidak
bersalah masyarakat Melayu Islam
terhadap GAY. Saya berharap usaha ASWARA
dalam menerbitkan filem2 gay akan
semakin meTIDAKMENGAPA kan tindakan gay
dalam kaca mata masyarakat akan terus
meningkat. TERUSKAN yer dan kalian yang
menjayakan filem CUKUP BERMORAL ini akan
dipersoalkan di hadapan mahkamah Allah
di Mahsyar kelak..Sila bersedia dengan
jawapan yang bernas untuk kalian
kemukakan di hadapan ALLAH...teruskanlah
ya kalau kalian menyangka murka ALLAH
itu adalah umpama murka si nyamuk yang
tiada ertinya... Yer,,,berahi memang
tidak meiliki sempadan CUMA azab ALLAH
juga tiada sempadan...Teruskan untuk
mengGAYkan masyarakat Melayu...Anda hebat.."


aku pon dh x tau la ape jd ngan negara skrg..GAY pon dh 'dihalalkan'..kalo kte fikir gune akal la,tak geli ke??begegar2 bdn aku ble fikir same2 laki bemesra2..sorg betindak sebagai lelaki,sorg sebagai ppuan [yg jambu mesti la ppuan..yg jambu batu tu laki la]..huuu..BODOH LA..GELI LA SIOT~kalo lelaki men pegang2 aku pon aku dh geli,ni plak derang leh tahan wat pelbagai2 lg adegan..[sori la sape yg bace perenggan ni rs nausea ke,GERD ke]

hah..kat sni aku ade linkkan cter COMOLOT ni..dlm ni ade adegan gay yg agak geli..sape yg suci sgt atau buat2 suci [nyampah aku org buat2 suci ni] takyah r tgk..korg nilai la cter ni sndr..


24 comments:

Farah Nazneen said...

warouq-sama~
aku langsung x sedar kewujudan muvi ntah pape serta tidak bermoral nih. terima kasih la ko tulis psl mende nih.

study2 weh.

takotnyeh nak blk msia~ :(

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kak naneng
aku pon br je sedar kewujudan muvi gay ni due tige hr lepas..sgt geli dan aku tgk sambil kembang tekak

baik2,study2!![paan,aku blom stat lg ok~]

kak naneng balik msia ble?naik ape?

guild_hunterz said...

uih..
serius geli seyh aku tgk..
bapak ah..
malaysia smakin kronik nmpknye..
haih~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

tu ah..[salah gune istilah tu pepe..kronik tu utk penyakit jangke mase panjang,,istilah yg btol - kritikal atau severe..hehe]


kene wat hukuman sebat gak r utk org gay ni..

Anonymous said...

waa~en warouq membetolkn istilah medic cik bebe..kagum2 ^_^


sy tgk mesia tu dah mcm hape ntah..inila bile keharaman dihalalkn oleh masyarakat..bile la nk maju ni?aihh~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

maju mmg la bole maju..tp kemungkaran bergerak propotional to kemajuan..parallel la org kate[btol ke aku eja tuh?]

sumpah aku geli dgn org gay!!geli la siot!!!!!

Anonymous said...

aku pun mmg tak tahu ape sbnrnya mksd COMOLOT tuh...stlh ko terangkan baru aku paham...[aku tak buat2 suci sbb mmg aku tak tahu..jgn tuduh bukan2]..

aku tak tau aa nk nyatakan kegelian camne..rasa gila gak..dah di ambang perkahwinan tu boleh plak lari..haram betul..pompuan diciptakan utk kaum adam..haihh....manusia kaum lut betullah..

kat sini jordan, ko tgk org arab dia cam biase2 jek...cium pipi bila jumpa, pegang2 tangan bila berjalan, dan mcm2 lagi...

ejard said...

die punye mesej ujung tu, "berahi tidak memiliki sempadan " itu bunyi die mcm babi ok..

geli siot..punye berlambak pompan kat mesia tu yg ko nak cari lobang belakang laki gak buat ape???

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ngahahaha..btol tu jat ngan awe..adoi..aku ni kalo arab ajak cium pipi pon aku wat sekadar syarat je..aku geli bai terase bulu2 muke yg keras menceracak tuh..ni lak nak gi berasmara kan~cam cipan

motto cter ni,"berahi tidak memiliki sempadan" mmg adelah sgt babi,jat..btol kate ko..Allah pon laknat kaum2 ni..tak salah kot kalo nak kutuk derang mencari 'pintu belakang'..[teringat adegan derang mandi bedua dlm toilet dan bersabun2 serta sedang bercium..bangsat burok siot perangai]

Learner said...

Ya Allah, jauhkan diri kami, keluarga kami, sahabt handai kami daripada malapetaka kehancuran &kebobrokan akhlak, jadikan la kami dalam kalangan hamba-Mu yang sedikit itu (i.e. hamba2 yg bersyukur)

Muhammad Warouq bin Qamar said...

amin~~

HafizAdam said...

jom buat filem comolot islam plak..
nak?
sblm terlupe..haha
You've Been Tagged.

Anonymous said...

agaknya rmai gay menat lagu siti ye dak?hahahaha..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

tu la cik mando oi~apsal la tak letak lagu alton john ke..baru la kene..

cik apis adam oi~apehal men tag2 lak ni..aih..takleh tgk aku aman tol la..

Eng Einy said...

ntahnye..toksah dilayan si bdk dinmat ni...haha

cmne cite sengal sebegini bley terlepas kat mesia eyh?FINAS kene suap ke hape?

guild_hunterz said...

0owh..
sori la silap istilah..
saye baru thn 2 medic..
haha

Nadia Nor said...

aaa member aku ada citer psl citer ni (ayatku bertabur) bape bulan sudah, aku rasa cam :

"...heh? HEH?! siapakah mereka? adakah mereka lebih Amerika dari Amerika sendiri?!"
(meminjam ayat Faisal Tehrani dari novel beliau Kombat [1511]H)

gle wehhh. aku risau blk Msia nnt aku terlihat bdk2 lelaki bermesra2an di merata tmpt...

...sila geli skrg, kemudian teruskan dgn muntah.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kak rem,aku pon tatau apehal filem cmni leh lepas lak..bodoh tak bertempat nak wat filem pon..kalo nak sgt wat cter pon,wat la cter katun ke..drama sedih ke..

pepe,ko jgn ngade2 merendah diri..

nadia,ape kate ko biasekan diri dgn pesekitaran gay kat US dlu..ko dalami btol2 gaye dan care mereke..pastu ko balik msia dlm keadaan kebal dan takkan termuntah2 lg sbb dh bese tgk..

Anonymous said...

eeeeeee....harom gle la!!!
sudah2..aku benci...golongan camni aku rase kasi bunuh je...

huh, aku biasenye dpt agak ar ble tgk dari appearance org..
stakat ni sume2 yg aku jupe, mang btol la spt yg aku pk kan...ish2..ngeri..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

paan,bwk bersabar,paan..aku jua tak suke golongan2 ni..akn bagus kalo ade pengesan GAY semulajadi yg dh dibuilt-in dlm otak mcm hang..snang sket aku jauhkan dr dari org2 cmni..papepon,paan penah jd mangse..hehe..sbbtu hang trauma

Insan yg x bnasib baek said...

Jgn salahkan semua gay dlm hal mcm ni, aku pun xsuka org mlayu dok wat film mcm ni walaupun aku ni gay, bukan aku mintak nk jd mcm ni, dh d lahirkan jd mcm ni, korg patut bsyukur korg d lahir straight, tp jgn kata semua org straight ni baek, tgk kes2 abg rogol adk, bapa rogol anak semua ni dlakukan oleh gay ka?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kepada insan tak bernasib baik,

saye tak penah deal dgn orang gay yg real mcm awak. saya pon tak nak libatkan hal rogol2 anak,bapak,nenek,makcik sume2 tu..itu dosanya lain pulak.gay dosanya lain pulak. lain2 type dosa,lain2 nilai dosanya,lain2 azabnya kot. makanya,ape yang saya boleh cakap,kita sebagai manusia,kene la ikut apa yang Allah suruh. Allah suruh semayang,kite semayang la walaupon x best. Allah suruh anda jadi straight,maka jadila straight walaupon x best. kite sume dah dewasa,akal dah ada,dah mumayyiz dah pon. kalo x reti beza baik dan buruk,tak mumayyiz namanya.

selamat mencuba kembali ke fitrah manusia :)

Insan xbnsib baek said...

Mmg la lain, ye saya tau, tp xbleh lah kita nak wat blog untk nak pecah belahkan komuniti, dgn org ni bleh bcmpr dgn org tu xbleh bcmpr, ok awk nk suruh org gay jd str8 kan?, org str8 slalu kata mrka minat pmpuan kan, cuba sy paksa awk kawin dgn seorg pempuan gemok or pempuan tua! Awk sggop? Mesti awk geli kan? Kenapa nk geli mrka juga pempuan, brapa ramai pmpuan gemok jd andartu.. Mcm sy juga dpaksa jd strg8

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ai..nmpak gaye cik yg tidak bernaseb baik ni nak ajak bersembang panjang ni..

awak rs saye berdosa ke buat post pasal ni?saye buat satu post yg mengatakan gay itu salah dan haram dlm islam.saye berdosa x?jap2,saye tanak awak keluarkan pendapat sendiri dlm soalan ni.pegi tanye orang agama.

saye tak ckp org ni tak bole bercampur dgn org tu,dan sebagainye.ade aku ckp dlm post ni "jgn berkawan dgn mereke yg gay itu".ade x?saye cume terangkan kat dlm post ni yg gay itu salah.takde kaitan dgn komuniti mahupon memecahbelahkan masyarakat msia yg memang sudahpon berpecah belah skrg.in fact,aku tak penah pon sisihkan member2 aku yg lembut2 atau yg ade ciri2 kurg menyenangkan.cumenye jgn kacau aku dah la.kat skola byk kes dak2 kene kacau ngan geng2 gay amatur.nak makan penampar style atas bawah sile la kacau aku.

oh2.kalo saye dibagi pilihan suruh kawin,mesti la saye akan pilih yg sedap di mata.sebab ape?sebab nabi suruh.sbbtu kita boleh doakan kawan2 kite,"zawwajakallahu bikra" - semoga kau berkahwin dgn anak dara.sejuk mata.tapi ramai je org minat kat ppuan gemok,tua dsbgnya.tepulang pada taste masing2 la.halal insyaAllah.tp kita tak disuruh pulak pilih lelaki even ensem badan ketul2 sekalipon. walau burok mcmne pon fizikal perempuan tu,aku akan hepi kawin sbb halal.insyaAllah sampai syurga bersama2.

anda macamane?demi nafsu sanggup terima murka Allah x?fikir la jauh2..bukan fikir 2,3 tahun..tp cube fikir 60 tahun lagi,time dlm kubur cmne cerite..

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.