Friday, April 25, 2008

i've been tagged..kejadahnye ntah..

salam sume~!!

malamni ntah hape tak kene ngan seorg Dinmat nih..tetibe je beliau men'tag' diriku..ape la salah aku ditag sebegini skali [bukannye satu kesalahan pon..]

papepon tq buat seorg dinmat kerana mentag aku dgn tak semena2..

makanye,mengikut rules nye,aku kene btau 8 facts about myself..pastu tag lagi 8 org blogger len lak yg aku tau..yela2..

ni ha facts about wrq:

1) a good observer..and love to observe everything around..aku ske tgk perangai org sambil mentafsir

2) bukan org yg snang success dlm exam/atas kertas..aku tak ske dinilai atas kertas..guling la stadi cmne pon (ambe paan ngan apest ttp lagi hebat result mereke..korg sonok x?)

3) time skolah dr kecik sampai dekat2 SPM time form 5 aku tak penah ade rase minat kat ppuan..laki ngan ppuan same je aku tgk..LANGSUNG x rs minat..ngahaha..[tp aku bukan gay..aku geli dgn gay la siot]

4) mandi hampir 4 kali sehari lg2 kalo kat m'sia..nak kasi kaler itam kulit aku luntur kot..ngahaha..[bende ni mak aku pon bising sbb asek2 masuk tandas,mandi ble waktu free]

5) tak minum air gas/carbonated drinks dh dekat 3 tahun walau setitik

6) penah ade black belt taekwondo zaman dolu2 n stat dpt time darjah 5..
pastu aku berenti ble dh skola menengah..bosan,penat,muak

7) tak THIQAH langsung..penah menerima Pendidikan Bersosial Gle Babi (PBGB) kat PLKN dlu..ssh sket nak tgk aku 'berperangai-budak-skola-agama-yg-belajar-di-mesir'

8) aku sgt snang utk saket perut dan saket tulang belakang..aku akan kene dua2 saket tu serentak stiapkali pon


ha..dh 8 facts yg penat aku fikir nak bg cukup 8..aih..skang sape yg aku nak tag??

1- kak naneng (sorg kakak yg berketinggian 170++ dari mansourah..keh2..)
2- ejard (sorg member same skola yg best dari jordan)
3- abg iqbal (senior rumah bwh yg sgt bijak)
4- abg kadir (seorg presiden PERUBATAN yg amat disegani dan aku selambe je gi tag beliau)
5- abg akmal (seorg senior yg dihormati dan disayangi..ngeh2..)
6- kak sipak (seorg cikgu fizik form 5 aku yg sgt berbeza dari cikgu2 typical yg len)
7- nadia nor (member skola ABIM dlu yg skang kat US..beliau sgt sengal2 ubi dan masuk air tp sgt best)
8- kak paan (seorg senior ppuan yg aku baru sedar kebestannye baru2 ini)


11 comments:

Farah Nazneen said...

warouq, aku baru je berumor 20 tahun ok. sejak bile aku jd kakak ko ek? haha...

aku pelik korg mmg suke mention ketinggian aku. hmmm~

DaRk AnGeL said...

baru tersedar diri ni ditag. giler ramai tag akk ni.. dah lama takblogging, ada idea gak lah nak layan tag ni eh~ hehe~
ok sat lagi akk layanggg~ [eh terbahasa tganu lak~]

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ala kak naneng..aku dh anggap sume dak2 ppuan mesir ni kakak aku..aku tak dulik..hehe..nnti nak panggil ko ne-chan~br la bunyi cm kakak btol2..hak2..lg 1,ketinggian ko kan adelah special features ko..

kak sipak~tq kerana mentag juge..layang la eh~[ohoo..mentang2 dok ganu..]

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Muhammad Warouq bin Qamar said...

emm..rsnye dlu kuat sgt mnum air gas kot..pastu saya janji dgn someone yg saya takkan mnum air gas lg..hey,janji itu janji..kene pegang~tp ok je..tak rs seksa pon snanye..

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Muhammad Warouq bin Qamar said...

heh..utk kesihatan la tuh,.sbbtu ade org suruh stop..tp kalo utk otak,takde la pulak..ala,air gas tu sape nak mnum,mnum je la..

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Learner said...

statement ke2 & ke7 tuh seperti satu pembohongan yang biase ko lakukan... hehehe

ejard said...

jiwang gle beb...haha

Muhammad Warouq bin Qamar said...

iwan,sile faham..sume yg stated kat stuh adelah benar belaka..im not an exam-oriented person..dan aku sgt sosial

ejard,pahal lak lu?haha..tu mak aku la soh benti mnum air gas![cube berselindung]

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.