Wednesday, January 9, 2008

mereka dh balik!~

sebenarnye nak post bende len..tp sbb ade event len yg lg penting,so,kite amik yg lg utama..

setelah sebulan lebih sekumpulan besar manusia dari malaysia ke tanah suci utk mengerjakan haji,akhirnye mereke dh pon pulang ke tanah air..alhamdulillah,nampak semuanye selamat..takde kemalangan berlaku tahun ni..n yg plg pntg,parents aku selamat sampai smlm..leganye derang dh balik..


aku tanye abah,apsal kene pakai baju polis trafik..?



abah kate sbb takut org ilang..lg2 mama ko ni..(ayat tambahan)
*abah,muke dh mcm A.Galak dlm gerak khas..


sejuk je mata..tp tgk la,ramainye umat Muhammad s.a.w


mak njang n paknjang yg dok kat saudi trus gi melawat parents aku


ni dlm flight balik malaysia..hepi je..[abah,cayalah janggut..welkam to the klab!]



mudah2an segala amal ibadah dan susah payah mereke sume yg pergi mendapat balasan kebaikan di hari kelak..

5 comments:

Farah Nazneen said...

first!

wahsai~~~ coolnyer ayah warouq~~~~
[kagum, kagum...patut la warouq pon cool jugak! heh.]

alhamdulillah~

bile parents awak nak dtg cairo pulak? hehe...

all the best utk exams segala~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

abah mmg cool~n ske gado ngan aku sape lagi ensem..haha..[dlm umah je aku wat peel ni..kalo kat mesir,aku setia mengutuk muke sndr..hehe..]

derang dtg cairo?tak kot..bajet besar tuh..

Nadia Nor said...

...parentsku jua selamat pulang ke Tanah Malaya setelah mengerjakan ibadat haji -- mungkinkah parentsku bertemu parents anda? ye kot. mak njang + pak njang tu kira mak bapak Nik ke? ke aku men teka je?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

yep!mak bapak nik..n derang jauh lagi kecik kalo dinisbahkan dari segi saiz..hehe..

nadia,aku nak g US..nanti nak honeymoon sane r~leh x?

Nadia Nor said...

eh...meh laa honeymoon kat sini. sila sila~ jap jap. honeymoon je? kawen taknak ajak? cehhh.
kalo serius nak honeymoon (ahaha) bgtau ye, nanti aku bleh uruskan lodging pe sume...

...haha.

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.