Friday, January 25, 2008

sementara ini..

hai sume~salam bhagia..salam ceria disamping exam yg dh abes~

mlmni aku becadang utk memberitahu sume yg blog ini akan bergerak tidak lancar selama seminggu dua ni lantaran kesibukan yg melanda tak sudah2 [ahh..tidak~~!]

em~1st of all,aku ade tetamu dari negara jiran..member2 dtg dari joden..so,nak gak bwk derang jln2 disamping aku pon nak bejalan same..

pastu aku kene gi semenanjung  sinai plak utk 2,3 hari..

then abes sinai,ade family day plak..makanye,hrp aku ade mase la nak ngapdet bende2 ni sume..ingatkan abes exam free la sket nak merepek byk2..rupenye lg byk keje yg menggantikan stadi..

k,sume..enjoy cuti baik2 ye~yg mane nak g jln2 jauh2 tu ingat2 same..jg dr elok2..ramai yg menyayangi anda.. =)

nnti ble dh free aku apdet cter psl sinai n tetamu dari jauh aku ye~

No comments:

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.