Saturday, May 3, 2008

watpe pgni..?

salam sume!!

kalini aku tanak tulis byk2..tgh pening ni..just nak tnjukkan a few 'morning pictures'..

uargh..dh masuk subuh dh ni..ngantuk2..tdo dlu~

GALERI SELAMAT PAGI:


pemandangan ni adelah pemandangan pertama aku tiapkali bgn dr tdo..[nmpak tak chy kat luar tu?tu namanye cahaya 12 tghari ye kwn2 sekalian]


kalo aku rajin nak gi jog,aku gi la..tu pon kalo ade teman..besenye apest ngan amb* mesti ade skali..sebulan skali pon tak tentu lg kadang2..aku tidak tabah dlm jogging mcm abg zul..heh


dua insan agung lg mulia serta kacak yg terbabit..[muke terpakse disorok demi menjaga identiti mereka..]


"jalur gemilang" yg hancing..

2 comments:

Eng Einy said...

hahahak..

pe r bro ..bgn time dah terang

ni kes berjage mlm r ni..

[dgr yea kawan2~adapon seorang warouq ini beliau akan berjaga sepnjg mlm utk setadi dan wat tahajud bagai dan akan tdo sebaik sahaje fajar suboh mule menjelma..kerana ditakuti perbuatannye akan dpt dihidu oleh ahli beit yg lain..]

sempoii~~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

tolong la jgn sebar dakyah serta fitnah jua mehnah dan tribulasi..aku mmg tdo awal dan bgn lewat la..dh nak exam pon still wat perangai mcm taknak exam..aih~ape nak jd ngan aku ni..malas sgguh bagai aur dgn tebing [kaitan?]

sile jgn tiru sikap seorg wrq yg malas..

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.