Thursday, July 10, 2008

asalkan ku update sudah..

salam sume!!

demi saje2 mengapdet blog nan semakin diabaikan ni,aku cter je la ape yg ade eh..

nak diceritenyeh,aku kat m'sia amatlah bergoyang kaki..tahun2 lepas aku keje..tp tahun ni aku dh siap simpan duit awal2 supaya kaki aku bole digoyangkan slalu sambil berbaring2 di atas katil tanpe susah payah memikir kat mane nak cekau duit lambang malas nak mntak duit mak bapak..dh la dok umah ni ngabeskan beras derang je..takkan duit pon asek nak mntak je kan..

dlm beberape hari ni aku ade gak la berjasa kat umah selain membuang karen umah..aku bwk mak aku gi jumpe dokte amek atenolol ngan chlorotiazide [korg agak2 ape mak aku saket?],pastu aku gi bejasa kat diri sndiri dgn mengunci lutut kat JPJ bediri berejam2 utk dptkan lesen CDL [lesen P aku dh nak mampos 2 minggu je lagi..nsb bek aku perasan..]

so,cternye kakak aku nak kawin awal ogos ni..makenye rumah aku amat bz mengemas2..maka aku sebagai kuli import dari mesir pon menjalankan la tugas dgn penuh sifat kemalasan yg berterusan..tugas utama aku stakat ni adelah jd driver mak aku gi antar kad jemputan slain watkan keje2 printing,kemas2,n surveykan tempat honeymoon..tp layan la jugak sbb sambil gi antar kad,sambil bejalan2 la sket

td aku gi antar kad kat kawasan cyberjaya ngan putrajaya serta melencong sedikit ke puchong..aku suke drive kat cyberjaya ngan putrajaya sbb sunyi n kete tak byk..relek je drive sampai naik ngantuk..kene lak aku gi antar kad time tghari/petang means waktu pagi/tghari di mesir so aku amat2lah mengantuk [jetlag la kununnye..kat mesir aku tdo pagi,bejaga malam]

ha..lg satu alkisah..rambut aku yg berusia hampir setahun sudah pon ditebas akibat tentangan pelbagai pihak [except mak aku yg beria2 soh aku simpan]..maka,demi kemaslahatan telinge sndiri yg tak tahan akan kutukan dan bebelan para sahabat dan kenalan,aku pon buang la

dh..tu je kot..len2 cter aku jelaskan melalui gambar je la eh~

GALERI MINGGU PERTAMA KAT MALAYSIA

WPR yg byk bejase dlm mengekor kemane saje aku gi..sehari 20 ringgit gak la minyak de telan

aku pon tak pasti ape fungsi ikan kat depan umah aku ni..takde bg untung pon bele kalo tak silap aku..

JFU yg turut berjasa dalam menghabeskan duit aku sbb tangki minyak de boco rupenye..asal isi je abes de cicirkan sepanjang jalan

pokok rambutan tepi umah dah berbunge dgn lebat..sebulan lg meh la dtg umah aku ramai2 makan rambutan

kilang proton dari tingkap bilik adik aku..krenye umah aku ni jiran kilang la..

jambatan kat Putrajaya dari pemandangan kawasan perumahan presint 8

walaupon burger ramly kat tepi jalan nmpak burok,tp rase de bg aku adelah jauh lg nikmat dari hardees mahupon McD

lesen CDL yg akhirnye berjaya dibuat selepas 2 hari beturut2 ke JPJ

ape jenis semak la yg aku semai setahun atas kepale tuh

kembali berambut pendek

ha..btw,tahniah buat kawan2 tahun 3 ainshams U atas kejayaan korg naik tahun 4~~apest tetap unggul dgn jayyid jiddan diikuti haziq yg juga jayyid jiddan dan rakan2 lain yg tak kurg hebatnye..tahniah~~n doakan la sahabat korg yg tgh tggu result cairo U nih naik tahun same2..jauhkan aku dari dur ya Allah..amin~~

6 comments:

djambu puadovich said...

ala...mak ko sakit darah tinggi...ape punye senang la...:P

warouq, ada poll kat blog aku. vote hgn x vote!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

keh2..soklan aku bg tu utk dak2 preclinical la..ko takyah la jwab..ko dh hebat..hehe

ok2..ade mase nnti aku vote

Nadia Nor said...

alaaa...dah pendek dah rambut ko...aku nak tengok panjang mana ko bleh handle...bleh lagi panjang dari aku ke tak. ngahaha.

ai seronoknya Malaysia.

Anonymous said...

aiseh warouq dah berambut pendek..baru nmpk muke sebenar..gagaga~ [saje gelak cenggitu]

chlorozide ? bla..bla..bla..pebende tuh?

kunonye saye~~~

FabulouswithAs said...

ramlee burger weyh!nak!!!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

nadia,aku bole je handle..tp org sekeliling aku dh takleh handle tgk muke aku yg kian burok..[msia mmg sonok]

aah kak rem..aku dh kembali ke wjh sebenar..hehe..[kuno hape..tgk la tahun depan ble dh belaja pharma..mesti mantap gle..tau sgt..]

asma~~ramly beger sgt sedap!!!

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.