Sunday, July 20, 2008

hepi tak rezat dh kuar?

salam sume!!

rezat 3rd year cairo U dh kuar n everybody knew already~

so,aku ade hak utk bersedih [bukan mcm gaya sedih2 yg dak2 jayyid jiddan buat sbb tak dpt mumtaz tu..ni lg parah]

ok,papepon aku terime dgn redha..mgkn usaha tak ckup kuat atau ni kifarah dosa yg aku wat byk sgt kot..so,face it!

jom study pharma n microb! [ade sape nak bakar aku x?aku nak stadi ni..]

buat kawan2 yg dh passed,doakan aku bersama korg nnti..amin

nak jd mcm beliau yg sgt hebat [apest time kat umah aku hrtuh membawa khabaran gembira tentang rezatnye]

30 comments:

Anonymous said...

wrq!:(

jgn putus asa. masih ada peluang! aku yakin giler yg ko boleh lulus!

Allah mudahkan. Amin.

*study betul2. focus.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

tq kak daya!!

insyaAllah.,aku still bole..doakan aku paan n len2 sume lepas same2 korg tau~

Allah mudahkan,amin..

study2!!

Anonymous said...

salam...
wah...inilah tahap redha dan tawakal yg kite nak...
putus harap bkn penyelesaian tp usaha yg berlipat itu yg kite harap...kadang2 air mata mampu buat kite bangkit waruq!
-baIs

Muhammad Warouq bin Qamar said...

tq utk anda [tak dpt la nak detect sape gerangannye anda]

masih ade peluang..masih ade hikmah berselindung kot..heh..

i take this not as a failure but a delayed sucess.. [optimis gle la] :D

do pray for me,guys

Anonymous said...

dont give up!!!

Learner said...

hikmahnya mungkin menjadikan kite lebih power dlm bidang yang kne dur... utk jadik otai smpi bile2... x malu mase kje nnt...
yg pntg ushe..
Let's begin...

:( --> taun ni aku kurang bernasib baik..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

heh..wan,bg ko mungkin tak bernaseb bek tp ntah2 tu yg terbaik utk ko..skang ni,aku,ko,paan,acap,taha kene support each other..biar sume naik thn ngan cemerlang

amin~

[ taicho ] said...

korang bleh ! !

ktrg tggu korg ni =)

cayo' minna~

ejard said...

lu boleh waruq...gua yakin lu boleh...janji lepas thn ni beb..tahun2 depan lu nak score mumtaz lu score la..

Anonymous said...

* sokong ejard mode *

sy dah x pikir pasal result sniri dah bro..sdey time tu je..skang ni sume org riso pikir pasal bebudak dur..

*doa dan harapan mengiringi kamu ke dewan pepriksaan *

Muhammad Warouq bin Qamar said...

wohoo..

saye sgt terharu dgn anda sume..huhu..mengapalah wujud masyarakat seperti kamu sume..sgt terharu~~~

ijat,lu tunggu gua,jat..jgn nek tahun 4 sorg2..stat same2,abes pon same2..hehe..yarghh~~ *berdiri sambil mengepal penumbuk ke udara*

kak paan n kak rem..tq sgt3..doa tau!tgh berusaha dgn stadi skang..tambahan lak skang ni tiket emirates nak balik ke cairo full bulan 8..so,aku tgh pening fikir cmne nak balik ni..

Anonymous said...

amikla egypt air [walopon taw beliau amat hampagas] ..dgr kate harge die skang murah gak..beli tiket return , pas dur balik mesia semula utk beraya n then dtg ke mesir kali kedua ngn tiket emirates yg dah ade tu..


hahaha cerdik x idea gua? pasal duet x kesah la kan warouq kan kaye~



[x seronok ae tgk kawan2 tersangkut dikala kita pula berjaya]

AbcdeFtyyhahh; said...

pelajar perubatan mesir ke?
erm , senior ana la ni ,
xpe yakin pd diri ,
insyaallah berjaya ;)
good luck!

Anonymous said...

warouq.
aku juga tidak ketinggalan utk mengomen..
aku selalu masuk tp malas nak komen la..
wat yg terbaek dalam duur ni..
ko power punyela..
ye aku sokong ko dgn "delayed success"..
aku dah tnye ramai lepasan mesir..
sumer dah jadik dr power2 skrg..
tp masa belajar dorg pon mcm kite dak2 laki ni jugak..
nnt dah kije kite mesti jdik power cam dorg!!!
aku doakan ko dan geng2 lain lepas duur nnt..
harap semua batch kite naik tahun~aminn
berusaha jgn berputus asa..
moga dinilai Allah segala usaha kite itu..

The Pamiesz® said...

ostat warouq~ aku tau ko hebat..
tak yah stadi mane pun aku tau ko mampu melepasi dur ini dengan jayanya..[ayat ni tak bunyi cam nak bakar kan?]
aku doakan ketenangan ati ostat warouq dalam menempuhi dur ini..
doakan aku juge yang turut same sangkut 2 paper..
adoi laa~malas btooii laa nak staddii..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

cik fatihaa..junior saye?1st year ke,atau belom gi mesir lagi?tq for the wish neway~tq..tq,,tq,.

kak rem..egyptair la yg 1st skali aku kol..dh penuh utk org2 umrah..takde seat dh..

weh org melake..[sape dak batch aku org melake ek?]trus doakan aku n kwn2 kte sume nek tahun k..doa korg sume insyaAllah dimaqbulkan..tq 4 the support!

yosh!! kembali bersemangat!!!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

wow pamie..!! 2 paper je ko sangkut..besenye dak2 lughah ni bermaddah2 derang sangkut..ko lak leh 2 je?ebat gel ah!![tak bakar,ni puji]

k,pamie..jom r same2 kte stadi..aku dok tekial2 lg stadi ni..aih~~

smgt!!

AbcdeFtyyhahh; said...

hee, br je nk pg sne ;)

Muhammad Warouq bin Qamar said...

owh~baru nak gi..slamat dtg ke mesir la ye~hehe

Anonymous said...

nanges bace komen2 org yg amik berat pasal ktorang dak2 dur ni..

~speechless...doakan ktorang sume k...wrq,acap,hilmi, iwan n aku~paan...
x lupe kwn2 mans yg kene repeat gk..
good luck to all!

Sharifah Syahirah TSM said...

"Org terpuji bukan lah org yang tak pernah jatuh, tetapi org terpuji ialah org yg pernah jatuh dan dapat bangun kembali" -Confucius

"boleh jadi Allah mencegah anda memperoleh sesuatu adalah sebuah kurniaanNya dan tidak terlaksananya keinginan anda adalah sebuah bentuk kasih sayangNya, tertundanya pencapaian anda dari apa yang anda inginkan adalah inayah dr Allah, kerana Allah mengetahui diri anda lebih dari anda sendiri.....


gud lak bro!doa kami sentiasa mengiringi semua...
insyaAllah najah..amin...

Anonymous said...

salam wrq~

takziah buat ko dan kwn2 laen yg kena dur thani...
ak pn taktau cmne nak menzahirkan prasaan sedih ak..hahaha
tp ak mndoakan kalian agar brjaya dlm dur thani nanti~

semoga berjaya!!
jgn putus asa...
smoga sume bole naik tahun dgn bahagianya..amin~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

wooh.mmg terharu ade member2 supportive mcm korg ni..tme kasih sume..

paan,kte pon bole naik tahun!!!yarghh *dgn pnuh smgt*

skang pening masalah tiket lak ni..aih~

Anonymous said...

warouq...sori aku lambat tahu benda2 ni...aku kebelakangan ni sibuk berpindah rumah dan sbnrnya friendster ko aku takleh bukak...tiap kali aku bukak dia kuar error n then dia tutup mozilla terus....

btw warouq, jgn putus asa dan teruskan perjuangan...ko dh buktikan yg lepas punya dan buktikan lagi skali...biar kita grad sama2 warouq...ke arah batch JAIS perubatan yg pertama...ameeen...i pray for ur success..remember this~~~

Anonymous said...

salam..saye junior akhawat yg juge kne dur thani pon mngalami masala tket sepeti anda.nak tuka date tket ke bln 8 ni egypt air charge RM1200.mmg hampagas punye airline.haihh.bajet nak beli tket baru,,bulela mrase raye msia taon neh(mcm cdgn kak rem) tp skang tket mahal2 nak mati dan juge xbrape nk ada.katenye skang musim umrah.so soklannye skang adekah incik warouq suda setel prob tket anda?ade idea bernas?saye sboleh2 tamo byr rm1200 tuh.rugi gle.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

awe..aku syg ko lebih r we..huhu..*peluk awe mode*

cik junior yg tak bernama,saye sudah pon menempah tiket qatar airways dgn penuh keterpaksaan kerana tiada jalan lain..maka saye mmg tetap akan raya di msia,insyaAllah..

Farah Nazneen said...

matila lambat. sori warouq~~~

anyways, all the best la ok! life is a very long process of learning, katenyeh. so, learn. ;)

Muhammad Warouq bin Qamar said...

yeah~dan aku lak amik jalan belajar yg lebih panjang dari korg2 yg len..huhu :(

takpe,kak naneng,lambat pon tp still doakan aku kan?kan?doa tau..aku nak join korg!

Anonymous said...

salam warouq tman seangkatan aku..aku baru balik mesia ar..baru nak g lepak2 ngan ko..ko nak kna balik mesir la plak..x per3..kite ni mmpunyai pmikiran yg lbey kurang ja..aku sokong ko wehh.taun depan aku undi ko jd ajkt lagi..hahah.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

najib..camne la aku tak sayang hg lebih..keh2..hang sntiase same pemikiran ngan aku...

tp bab2 undi AJKT ni aku tak sokong hang..sayangilah perubatan..jgn wat tindakan kurg bijak dlm mengundi..

p/s:jib,jgn rsau..raya nnti kte leh lagi jumpe..aku raya kat msia insyaAllah..

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.