Thursday, July 3, 2008

ye la NADIA oi..aku wat tag ni..

im tagged..huhu T_T

dtg dari NADIA NOR AHMAD TAUFIQ, california,US

ok,here we go

1. nama-nama timangan oleh org tersayang.

. Syazwan - family members panggil cmni
. tupai - dak2 sekolah rendah kebangsaan
. nazrul - 1% of living creatures yg gune nama ni..member2 kalo panggil camni mmg nak kene lempang gegendang
. Warouq - sume member stat dari Sambest sampai ke zaman universiti
. Muhammad - org arab dan dak2 foreigner len2 kat kuliah..n mak aku pon kadang2 panggil gune nama ni
. si itam dan si hudoh dan si malas - aku sendiri panggil cmni..keh2..



2. anda seorang yang...


. pendek,berkulit gelap serta berjanggut
. malas stadi
. rajin tgk cerita series esp jepon
. bole men SMS ngan bola sepanjang hari tanpe jemu
. gemarkan sesi repekan bersama rakan2 dan taulan
. berminat dgn benda2 berkaitan medic
. tak berminat dgn ape2 jenis nombor dan maths
. buta seni esp. alatan2 muzik
. suke melukis
. suke memerhati
. sayang kawan2


3. insan teristimewa. describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.


. insan istimewa dlm hdup saya ade byk..antara yg paling istimewa adelah amb*,paan,dan apest
. mereka sgt hensem dan taf dan takde sape leh celen
. mereke sgt bijak..tak penah dpt bwh dari jayyid jiddan serta mempunyai daya aplikasi yg sgt hebat..kekuatan ingatan mereke adelah ditahap para cendekiawan dan ilmuan Islam yg tersohor
. mereke mempunyai cita2 len selain menjadi dokte seperti menjadi model,ulama' dan ahli politik
. disamping ilmu medic,ilmu agama dan ilmu bahasa arab fushah mereke juga adelah ditahap luar biasa
. mereke berhati mulia serta tidak pernah lokek mengajar diriku yg amat lembab ini
. haha..


4. makanan favourite anda


. nasi lemak makcik salasiah [keh2..org kampung aku tau la..kesedapan tahap aku bole makan sehari 3,4 kali]
. gulai ikan masin
. paru
. kerabu mangge
. sotong tepung
. gulai nangka
. sambal tempe [dh stat nak jd jawa ni..slow2 kayuh]
. soalan ni broad spectrum sgt la..byk la nak mampus aku nak isi



5. favourite color


. hitam [bangge dengan diri sndiri]
. putih
. kohli / blue black



6. favourite song


. akhil hayy's
. opick's
. wings - di ambang wati [deney,tq kasi aku lagu legend ni]
. cinta tiga segi [nyanyian seorg pesalah yg dihukum gantung dalam penjara Kajang..seram tp sedap]
. aphique - pemergian
. wrq - seusia bersama
. kauro amane / erika sawajiri's
. d' riyadh - hanya ketenangan [zaman akhil hayy jahil2 dlu]
. ni pon snanye soalan broad spectrum gak la..byk lg bole isi ni..



7. sikap yg membuatkan anda stress

. sikap internet yg slow mcm siput tempang time aku nak call / ym ke malaysia
. tikam belakang
. sikap dlm YM/friendster len,sikap ble di dunia sebenar len [dlm kate len,time depan komputer lebat..time depan2 senyap cam batu tersipu2]
. sikap arab mesir [generally]
. sikap bodoh tp wat2 pandai
. sikap org bijak gle tp asek ngaku diri sndiri bodo..ha..ni paling aku stress + nyampah skali


8. 3 bende yg mesti ade dalam handbag anda

. takde handbag..tp kalo poket suar,mesti ade wallet,henset [plg penting],kad topup spare


9. kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??


. time nanges dlm toilet mase form 2 akibat tak tahan kene buli mase mula2 masuk asrama..keh2..ape2 tah..


10. tag 5 org yg len


. yg ni aku malas..takleh nak fikir dh ni..maka aku dgn suke2 hati memutuskan thread ni..keh2

5 comments:

Anonymous said...

mane satu lebih mulia?

1.sikap bodo tp wat2 pandai

or

2.bdk pandai tp xnk ngaku pandai malah membodo2kn diri sniri


p/s:slalu kene kutok ngn paan + wrq pasal gedik2 depan tenet tp malu bila di dunia realiti..heh

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ha~sikap bodo tp wat2 pandai tu name de telebih konfiden..mcm sesetangah rakyat mesir..

sikap pandai tp wat2 bodo ni lak namenye terlebih merendah diri..mcm kebykan dak2 medic mesir..

aku lg nyampah sikap no.2 tu kot..


p/s: ish..aku tak kutok kak rem la~tu general..serius tak address sape2..dont worry~

The Pamiesz® said...

ak lg ske sikap no 3..ngaku pndai pn x..ngaku bodo pn x..khairul umur ausatuha..hehe.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

khairul umur ausatuha tu ape pamie?tabik gle la kat siswa lughah mcm ko..malu aku yg tak berape reti arab ni..[keh2..]

The Pamiesz® said...

eleh ko sebut g2 sebab nk aku umumkn dn canangkn kt smue org kg bhwesenye ko snanye mmg terer bbhs arb lbh terer jauh mninggalkn kefasihan pnuturan kate2 bdak lughah kn?[ngeh3..]

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.