Friday, July 25, 2008

sepetang bersama mereka

salam sume!!

petang smlm,aku dijemput oleh 2 org dokte yg amat masyhur kat mesir utk ke intec..mereke adelah dokte apest bohari dan dokte iqbal munauwir..saye sgt segan pada mulanye kerana saye bukan lah senior yg penyayang serta sgt handal seperti mereke utk berjumpe dgn junior2..namun,saye pergi jua kerana mereke tbe2 saje muncul dihadapan rumah saye dan ingin menjemput saye dgn penuh kejutan..keh2..mmg bergaya btol manusia 2 org ni lantaran baru balik dari attachment kat klinik kesihatan di putrajaya..mmg gaya dokte abes [sape tgk apest time tu mmg cair r..aku pon cair gak..haha]

dh tu,kitorg pon gi la intec..senior laki yg hadir time tu : apest,abaibal,abamede,ayep sudin,irfan salmi,saif n saye..

dak2 junior di bawah penjagaan ustazah fatahiyah[core person yg sgt best bg aku] tahun ni nampaknye same ramai dgn tahun lepas..dan mereke nampaknye lebih besungguh [keh2..] sbb ade 'cut off point' sebagai syarat utk gi ke mesir..kalo tak lepas 20 points over 25,takleh fly..gitu la ugutan yg mereke terime..dh tu,sume pon besungguh la sgt utk stadi medic sjak di intec lg..[ni kalo ade ambe ni mesti best gle ngompat junior2 baru yg tgh 'smgt medic' nak fly..haha]

akibat tenampak ayep kat intec tu,maka teringatla kami akan cake..so pas abes program kat intec,aku ngan apest ngan abaibal gi secret recipe dpn intec [dh maju siot kwsn tu..bese r~shah alam mmg maju..bangge weh..]..maka aku pon teman la apest makan oreo cheesecake ngan marble cheesecake sampai kenyang..

kami makan cake

then aku ikut lak abaibal ngan apest serta ayep ngan abamede gi ke sec 1, umah ustazah fadhilah [core person utk dak middle east JPA dari batch apest ke atas]..saje nak melawat 'mak angkat' derang nih..patut la sayang benar derang kat ustazah ni..mmg baik la orgnye~ske betol ustazah melayan budak2 ni..

so,hari ni aku dh tak wat pape..stadi je la..

utk sume,sape lapang2 2nd august ni,dtg la kenduri kahwin kakak aku ye~

alamat: 8,jln asahan 4,26/27 D taman bukit saga,40400 shah alam

12 comments:

Anonymous said...

se je nk ckp..makin femes la warouq sbb dr intec lg dak2 junior dah kenal die..ditambah ngn label 'abg penyayang' .wah2..kompom jd presiden taon depan neh..siyes!


eh btol ke dak2 taon ni struggle gile kat intec? dahsat la weyh..bole r bakar2 sebaik derg sampai kat epot nanti..hak3


selamat pengantin baru kak naza~

AbcdeFtyyhahh; said...

salam ... nta bakal pengerusi apa ?

The Pamiesz® said...

cayaaaalaaa wrq the future pres!
saya vote 4 wrq! he is da best n da most suitable n da most berkepimpinan tinggi lagi berkaliberr!
saya teringin la jadik junior abg wrq..bleh tak? dapat jd junior abg merupakan satu kebanggaan besar buat saya.. ngahahaha.. saya telah termembakar abg wrq la pulak..

weh aku nak datang knduri akak ko tapi tiket aku 3rd ogos..so dah telepas la..ko tolong simpankan bunge telo ngan bunge rampai eh..nanti aku sampai kat epot ko sambut aku sambil baling2 bunga rampai tu tau..jangan baling telo temelang lak..ngahahahaa...

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kak rem,kalo pape jd kat aku bukak tahun baru ni,siap ko..haha..jgn nak lobi2..aku dh letih dok dlm PERUBATAN..sape vote aku,aku curse tgn de sampai ________ [ha,cuak..]

cik tyha,saye jd pengerusi dlm family saye pas saye kawin nnti..jgn dgr ckp derang ni..derang ni merepek tak abes2

eh,pamie,ko balik gak ke??

Anonymous said...

wohh korg pegi intec ke? laah. tatau plak. aku ajak naneng n mufee. dua2 x nak. lgpon budak mansoura xde pon kan. hoho

kitorg ejen je la. adoi~ xde plak panggil seniors bg talk. huhu

Farah Nazneen said...

elow~ ko mmg senior penyayang ok! kagum aku.

aku malas pegi taun nih. aku buknnyeh tau sgt psl cairo tu. karang aku bg nasehat yg contradict pape yg seniors biase bg la plak. hahahha

take care, wrq!

The Pamiesz® said...

balik..tapi tak tau bile la..ntah taun ni ke..taun depan ke..dua tiga taun lagi ke..yang penting suatu hari nanti insyaAllah aku akan balik la..ngeh3.. :D

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ala kak daya..same je mansourah ngan cairo..1st yearnye sebijik kan?tp tu la..apsal la korg tak dtg..huhu..kalo tak mesti lg best~

kak naneng,aku bukan senior penyayang ok~aku sgt pasif dlm sosial dan hubungan seniro junior..keh2..

pamie,ko balik la raya ni..leh dtg raya umah aku skali

Amermeftah said...

Untuk pengetahuan saudara, Ambe telah byk berobah dlm musim panas kali ini. Setiap kali bersama aku yg biasanya membuka ruang kpd ngompat, Ambe akn mengucap panjang beberapa kali (istighfar) seraya berkata," Tak pase-pase ngompat org." Oleh itu setelah pulang hormatilah perobahan beliau dan berilah sokongan atas perubahan baik ini.

Akhir kata, aku sekali-kli takkan melobi, menyokong, mendokong atau mengundi engkau sebagai presiden tahun depan.

Wafi for Pres!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha..hidup abg akmal!!

ambe,mengapa ko berubah..ko akan menjadi tak best dgn perubahan itu..pecayalah..

Anonymous said...

hahaha..klaka..klaka..warouq,walopon ape terjadi,sy tetap akan mengundi anda! idop warouq!!


ala segannyeh,selepas menjadi pengarah njoy d summer,ambe berubah menjadi soleh..insap2

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kan aku dh kate,sape undi aku tahun ni,tgn de aku sompah jd _____..ha..tatau..aku btol2 ni

ambe,jikalau kau benar2 berubah,aku tak kesah..tp jgn la lupekan kenangan kite mengunyah bersama2 dlu..segala sireh yg kte telan dan konyah bersama itu perlulah diabadikan sebagai kenangan..

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.