Saturday, February 13, 2010

mamlakah el hashimiyyah - day I part I

I


"semalaman tak tidoq ni..hg gila ka? naik pening dah pala aku.."
getus ku.

"takpa,esok dalam flight kita tidoq la.." balas muhammad farhan salleh yakin.

"haih~tak boleh jadi ni..kene lakukan sesuatu.." aku membebel seorang diri.



*sambung main PES sampai sbuh*




sesudah solat subuh secara berasingan, aku mula bersiap2. kemas ape yg tetinggal. cukupkan pakaian dalam beg untuk seminggu. tp bujang,bese la,baju sehelai pon bole jadi seminggu. aku tak buat cmtu okeh

7.02 am, aku dah siap setting rambut. tme kasih Ustawat sebab kasik Gatsby moving rubber kat aku, kerje2 mensetting rambut menjadi mudah. serta mencacak2 secara konsisten. berlari2 aku mendapatkan muhammad farhan salleh. tp aku tengok muhammad farhan salleh masih berkain pelikat belom bersiap2 rupenye.

*main PES sket lagi*


tiba di ARMA. aku tak nak telepas mengucapkan tahniah kat senior kesayangan aku sempena hari bahagia dia. even ade possibility untuk telewat kejar flight, aku tawakkal aje. teringin benar tengok Bais berpakaian segak berbaju melayu putih bersongkok bersampin.



9 lebih. sebelum saja majlis akad nikah, aku dan muhammad farhan salleh tepakse meminta diri. takut telepas flight. aku peluk erat Bais, begambar sebarang dua, dan pergi. semoga berbahagia Bais & Naimah. anda berdua nampak sweet. saye jeles yg abadi.




*kami terus bejalan pantas mengejar masa*

tiba di epot. rupenye counter check-in pon tak bukak lagi damn penat bekejar2 even dah 10 stengah. kesal. terus mencari kerusi, merehatkan badan yg tak tido semalaman. aku rebah kepala atas bagasi itam yg aku pinjam dari Daud Afiqhakim Sulaiman. tertidor nyenyak sehingga counter check in bukak dekat 2 jam lepas tu.


jordan,here i come!

to be continued-

2 comments:

Unknown said...

glad to hear that the hair gel came to good use! :)

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha. bukan gel la kak. more like gum/wax. and easy to wash. sedap~heh. tq2!

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.