Monday, May 26, 2008

ambe,paan,apest,kak rem dan team2 membakar yg len takleh baca post ni

aku dukacita dgn patho...

careless..

alasan bese..

tp itulah yg tejadi..

nanges pon tak gune...

sedang cuba memujuk hati sendiri..

tp takleh...

esok exam patho lagi..

harap leh compensate...

tp skang aku ngantuk lambang baru pas exam td..

nak tdo sambil nanges serta tak mahu menerima tetamu dan tak mahu jumpe sape2 selama 2 hari..

tetekan ble teringat muke dak2 kuar exam td..

benci exam..

tdo..


buku itu..mmg berpenyakit..dan menyakitkan..

13 comments:

[ taicho ] said...

hmm,xpe warouq~

sok still ade half of da marks lg..usaha k!!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

em!

usaha2!!

[duhai hati..tenangla..]

kieron said...

wah...tensionnye aku tgk ko ni...rilex2 ye..aku mendoakn kejayaan ko..aku pn menghadapi situasi cm ko tp bkn skang la..sem dpn ade lg.

rilex2 ye...moga ko dberi kekuatan dan dtbahkn ati...=)

.:jgn lupe senyum slalu(",)

Anonymous said...

alamak,dah terbace!!ngah2..

aa....warouq saje la tu buat2..

ari tu orang kate xleh jawab physio die tanak caye..kali ni tobat rem nk caye lakonan die plak..

ala,xleh jawab cket je kan..yg len bole score fullmarks kan?aa..insyaallah cemerlang lg r tuh..

jgn depress teruk sgt macam rem yg sampai sakit pale+taknak setadi sbb sgt kecewa..2nd paper menanti esok,masih ade harapan lg tu nk cemerlang..


saye doakn Allah membantu anda dan rakan2..

p/s:bebudak lain cemane?ambe ngn paan mesti hepi gile pas kuar exam tu kan..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

dak len aku tatau..pas exam mmg besenye aku blah sorg2..malas nak dgr pape perbincangan..

skang ni mmg aku tak memakse kak rem utk pecaya..mmg kompem tanak caya punye..so,hanye 'kesah semut' menjadi penguat smgt skang ni..

nisa,tq byk2 doakan kejayaan aku..aku tak lupe senyum~ :D

Anonymous said...

bohong r waruk!...td aku tgk ko klua dewan exam dgn senyuman pnuh kebanggaan...pstu cpt2 lari blk sbb xnk kawan dgn kitorg yg tgh sedih lps abes jwb exam T_T

Anonymous said...

en apis pon sdey jugak? BOHONG!!!!

wawawawa~kadang2 bile pikir balik rase lawak plak..

mase taon due kluar exam sume wat muke ayam berak kapur + balik wat status YM sdey x bley blah sampai org len bace pon turut nanges..


ni taon tige pon dua kali lima je..aihh!! taon satu gak yg macho..senyap x kate pape selain mengeluarkn ayat "hmm..doa je laaa~"




[kalo rakam aksi tiap sorg wat video upload kat youtube best gak..haha]

Muhammad Warouq bin Qamar said...

dak tahun satu belom ade yg terhasut ngan kelakuan dan sikap kite..nnti aku serapkan serta tanamkan nilai2 murni membakar ni dlm jiwa murni mereke itu agar lebih mekar mewangi peribadi mereke..ngeh2..

p/s: apis,sile mati

Anonymous said...

sengal la!!aku x honok lasong ngan xm ni..sedih gle weh..sape bakar lagi bab2 patho memang mintak pelempang r..manusia2 yg hepi cam apis ambe tu, sila diam k!!~padahal aku pn tgh bakar gk...doa2 je la dpt lpas x yah ulang paper...x sggup ntuk aku bayangkan...

Muhammad Warouq bin Qamar said...

paan..walupon nmpak gaya cam hang truk gle tp snanye aku tau hang dpt wat..mcm tahun2 sudah la..lebih kuang gak sikap hang..hehe..

ok2..smoga kite sume tak ulang paper seraya menobatkan diri sbg 4th year student dgn gemilang tanpa dur..amin~

Nadia Nor said...

wehhh tolong laa naek taon~ nak mintak dokte murah ni~

oh, cite semut tu mmg mengajar aku. makaseh post.

malas laa nak stadi~ sok ada test Thermo~ ko je laa stadi, moga2 kerajinan stadi ko tu menyerap kat aku sket~ mwahaha.

[ taicho ] said...

aih2~

xphm ngan kanak2 yg suka mmbakar ni..heh

Muhammad Warouq bin Qamar said...

oh..nadia,ko doa la aku byk2 naik tahun ye~aku pon tanak dok tahun 3 lame2..

kak paan,membakar ni menceriakan hidup kami sebatch..hehe..aa~btw,puding coklat sgt sedap!!!sume pon ckp cmtuh..ktorg makan dgn lahap sekali gus je malamtu..hehe

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.