Sunday, May 11, 2008

happy mother's day

salam sume~!

nak dedicatekan post ni khas utk mama saye Zainab Bt Azib nun jauh sane yg saye syg sgt3333~~

dan buat sume ibu2 lain termasuk ibu mertua..ngeh2..dan sume member2 sama ada yg dh jd ibu/belom jd ibu tp dah berangan2 nak jd ibu/ ske begambar dkung budak2 kononnye penyayang/dll..

buat ibu/mama/mak/ummi/mummy, SELAMAT HARI IBU~

buat kwn2 sume,jgn lupe wish mak kte ye~walaupon ape sgt la wish tu tp skurang2nye sebagai tanda ingatan kite pada mereka..apelah salahnya buat mereka terharu kegembiraan sebentar walau dgn sekeping SMS bernilai 50 irsy shj..

GALERI MAMA SAYA:


the greatest mother with her one n only son




p/s: sape ade embedded code utk lagu satu rindu dari opick,sile bgtau saye ye~lagu tu just nice utk tema hari ibu

9 comments:

Farah Nazneen said...

happy mother's day!

dh ramai sgt hapdet mother's day...aku cam malas pula~ :)

mak ko cun~ sile kirim salam pada beliau!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha..mak aku mmg cun~tp anak de tak ensem..ngahaha

ala~hapdet stahun skali je psl ibu..ape salahnye kan~bukan ape..aku ni kagum ngan kaum ibu..mmg kagum~

hepi mother's day utk kak naneng jua![ye la~ko pon bakal jd ibu gak one day for sure..insyaAllah =)]

Anonymous said...

owh en warouq jeles ngn kaum ibu sbb mereka diberi kemuliaan katenyeh..

ayah pon mulia gak bro!bakal jd ayah kan?epi father's day!

balik umah nanti sile lah jd anak yg soleh yeh~[xyah ckp pon anda dah memg soleh kan~]

*bkn niatku utk membakar di kala tgh mlm ini*

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haih kak rem~aku ni slalu je melawan ckp mak *sedih mode*

maka,berazam wat baik2 balik msia nnti..

yep2,aku nak jd ayah!!ngeh2..

mohd shazli mohd zaini said...

warouq!


aku nak komen ni...


,,,,,,,......................................................


ok2... salam2.. aku exam lagi 2 jam ni. final esok. pastu selasa depan balik msia dah. balik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=)

dan aku dpt attachment sebulan kat zaid ibrahim (law firm terbesaq kat msia) julai ni.

dan ader mmber aku dari uk nak stay kat mesir summer ni... layan lah dorang leklok.... jgn jadi cam aku lak.,... x psal2 kutuk mesir.. hikhikhik.....

kem salam kat awang dan kechik!

salam,
shazli
-budak accounting yg bengong gi amik law kat leeds.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ngah2..shazli oi~jgn la kutuk diri sndr cmtuh skali..ko la org pertama yg wat aku kagum dgn bdk law tau?lepas jupe ko baru aku rs respek kat dak2 law ni..mmg ko best

hah~dh nak balik tu!wah2..pusing2 dunia,pastu balik leeds amek exam pastu tau2 je dh nak balik msia lak..haduh..kaya btol dak2 UK ni..hehe..

wah~attachment kat law firm terbesar msia tuh!!mmg ko jgn sia2kan la peluang cmni..thats a great opportunity to practice ur law skills,bro!!

go0d luck exams,shazli~..rabbuna yusahhil~kalo sempat nnti aku singgah kedai ko makan satey!!

The Pamiesz® said...

siyes muke ko lain gile kat sini..cam penjenayah baru kuo penjare..ngeh2..lain sungguh kalo nak dibandingkan ngan muke mak ko yg mulus dan tulus tuh..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

muke aku mmg muke jenayah la pamie..ko mcm la tak kenal sikap ku ini..

Anonymous said...

warouq soleh!

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.