Wednesday, May 14, 2008

the last day of the practical exams period

salam sume!!

tamat la sudah practical exam utk tahun 3 ni~alhamdulillah..dan aku sgt3333 berharap takkan jumpe dh bende2 alah seperti perscriptions,pelbagai jenis microscopes sama ada electical yg canggih mahupon bercermin yg kuno,jars tak kire kecik atau besar/brisi ulat atau ikan atau potongan badan,cultures,pelbagai jenis agars yg berwarna-warni,specimens yg busuk2 belaka,dll..

exam practical adelah exam yg paling mencabar bg aku kerana sgt menguji kesabaran seseorg insan..(doesn't apply to budak2 yg kelas MOU ye~]..dtg awal pagi bukan bererti akan dpt masuk exam awal..dtg kul 9 tp dpt masuk exam kul 1 lebih..indah..tambahan plak aku sndiri membebankan lagi keadaan dgn mengambil double exams hrtuh..aku sgt sengal ye kalian~..bak kata pepatah arab,"zada tini ballah~"[menambahkan kepada buah tin itu buah balah]..maksudnye menyusahkan lg keadaan yg sudah pon susah..[aku tak pasti apsal arab guna pepatah cmni..ape kaitan buah tin dgn kesusahan..?]

skang masa utk berguling dgn written exams!! [sebelum tu,aku nak kene guling2 dgn muvi dlu mlmni..]

GALERI LAB EXAMS:


seperti biasa,manusia ini sentiasa bersedia..[acap tgh runsing sbb x tau kat mane tempat exam]


manusia ni jugak..sentiase bersemangat dan bersedia di pagi exam..serta suke sgt buat ramalan soalan..



aku rs pikai la paling star antara sume buat mase ni..org kate,ni la hikmah berkahwin..


tidak cukup dgn buku2 dan kertas2 sendiri yg sudah habes dihadam,farhan salleh jua turut membaca kertas2 yg ditaburkan oleh arab diatas lantai..

5 comments:

Anonymous said...

haha..tgk gaye paan sgt la tidak bole belah yeh!


tahniah da abes separuh azab..nantikn exam written yg lebih mencabar pula..

paan ckp en warouq juga sentiasa bersedia..cemane?

[ taicho ] said...

alaa~xbleh lwn akak mse exm amali microb aritu..

klua umah kol 7 PAGI,ngan smngtnye..dftar,tggu..n tggu..n tggu lg..n tggu gak..last2 kol 12.30 TENGAH HARI akak exam,yg rsnye mkn mase 10mnit je,isk2~

cuba2 la nisbahkan masa penantian sgt mnyeksakan ngan exm amali microb yg best tersebut T_T~~~~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

paan mmg ske stadi tak kre tempat dan keadaan..walaupon situasinye tidak bole blah..

paan muhong.jgn pecaya beliau.



akak,tp kak,..saye amik double exams microb + para dlm hari yg same serta kene tunggu giliran laaast sekali utk para...makanye,sape lg mencabar?hehe

Anonymous said...

weh, celah mane la plak gmba aku tu hg amik...ish2..tu bukan aku bace ar...tp kesal dgn sikap segelintir manusia yg ble da abih xm, trus je buang buku bersepah2..

warouq mmg salu bersedia..tu yg die x yah gi amik dars pn time practical patho tu..aku yg x reti pe ni gk yg wat keje2 camtu..

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ha..sbb hang amik dars la hang cemerlang tak tentu arah..aku ni sbb tak ikut langkah korg amik dars so aku rs cam bangang gle je..tekial2 nak baca atlas sorg2..

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.