Monday, May 19, 2008

*tagged*

demi berhenti sebentar dari mengadap patho sambil slow2 membina balik semangat stadi yg tak kunjung tiba,aku pon menyelesaikan la task yg kak naneng bg kat aku nih~

maka,aku mulekan ye~

7 fakta tentang saya [dh byk kali sgt jwb soklan ni..x pe la..aku letak fakta2 len lak]
suke minum sejag milo sejuk sekaligus selepas main bola
makan x banyak tapi mengulang banyak kali dlm sehari
lahir tak cukup bulan
suke cium tangan sendiri [habit]
suke bela janggut tapi mama tak kasi
tak suke bela rambut tp mama suruh
topup 10 genih sehari [tak perlukan nasihat]



7 perkara yg menakutkan [di dunia]
kematian/kesakitan/kesusahan org tersayang
dur thani
balik mesir
gi tandas tgh2 malam
darah
orang gay
etisalat buat hal


7 lagu buat masa sekarang

akhil hayy - ku takkan berpaling
d' riyadh - hanya ketenangan
andra & the backbone - selamat tinggal masa lalu
letto - sebelum cahaya
opick - satu rindu
opick - bila waktu tlah berakhir
pop shuvit - marabahaya


7 perkara yg selalu saya sebut

pekdah?
jom gi mati jom
mati la tepi2
ensem gle ko
muhong ngat aih
btoi baq hang
pelempang?


7 yg amat bernilai

family members
nur,nur,nur
kawan sebaya n senior medic [senior skolah bole blah!]
sume yg ade pada diri sendiri
henset 6630
pc
kancil putih kat msia

7 'pertama kali' dlm hidup saya
pertama kali bole membaca mase berumur 4 [mengikut hikayat]
pertama kali makan salmon kat intercontinental smlm
pertama kali keluar negara adelah ke mesir [thai tak kire]
pertama kali kuar janggut time kat mesir
pertama kali minat kat ppuan time form 5 pastu tak minat dh sampai skang
pertama kali ade bilik sendiri tahun ni..x penah ade seumur hidup
pertama kali rase medic tu best ble naik tahun 3 [ikhlas ni]


dh,kak naneng oi~aku takde idea nak tag sape lg dh..sume mangse2 dlm list aku mcm dh penah kene..so,sekian sesi tagging menagging kte kalini~

10 comments:

Farah Nazneen said...

ko takot pegi tandas memalam!!!! kah3~~~~~ baru la aku tau!

thanks, warouq. ko mmg sporting!

kitorg bakal setelkan para lusa~ yeay

Muhammad Warouq bin Qamar said...

takde hal la kak naneng~aku mmg sporting..ngeh2..dan yup,aku takut tandas malam2

habeskan dgn penuh gembira ye~!

Anonymous said...

suke dengar 7 perkataan yg anda selalu sebut tu..sejibik mcm ayat paan bole?


ish..ish..sampe ati x suke senior skola..kot2 la ade senior sambest yg terbace post ni kang msti die kecik ati..haha


owh barulah saye tahu bhw en warouq ini seorg yg tdk cukup bulan..huargh3

Muhammad Warouq bin Qamar said...

haha..kitorg sume gune ayat yg lebih kurg same je..ape yg paan slalu sbut,tu la aku pon sll sbut..heh..ade lg byk snanye ayat2 yg bese disebut tp sbb de nak 7 je kan,so 7 je la..

senior sambest..?aku sorg pon tak kenal..yg kenal pon sbb aku bedendam [yg laki je maksud aku]

aah,,tak ckup bulan lalu kene dok dlm incubator sampai hangus

Nadia Nor said...

...wah...seronok aku baca tag ko...terer ar bleh membaca time umur 4 thn...tu tanda-tanda sorang yang hebat~

btw, nah, ko kena tag lagi~

copy + paste link ni~ :
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=19951839&blogID=397430891

haha aku kejam >=D

Muhammad Warouq bin Qamar said...

ceh..baka x abes2..

weh,takleh masuk pon myspace ko..aku manade myspace..

Nadia Nor said...

hoh kena ada myspace nyer account ke~ pe kata ko pg kat :

ezrylpark09.blogspot.com

pastu copy mende alah tu kat situ.

makaseh.

Muhammad Warouq bin Qamar said...

k,k..ble aku free nnti aku wat..bapak la soklan de sampai 20..baik aku setelkan 20 MCQs utk pathology aku dlu sebelom exam stat ni..hehe..

Anonymous said...

salam bro,esok saye dah start exam..wah,seronoknyer!!~

maka,doakanlah kejayaan sume adek2 yea epsecially rem..huargh3..kalo nk doa tu spesific cket my name..okayh,BERUSAHA!!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

insyaAllah..kak rem pon doa2kan la senior2 ni sume naik tahun especially senior kak rem yg sorg ni..sgt malas tp sedang berusaha..

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.