Saturday, May 24, 2008

demi mu finals...

salam sume!!!

ok,aku tgh stress gle bab*..baru balik dari stadi kat satu tempat yg dimana aku leh dok sorg2 je melayu walaupon arab ramai semata2 utk ngadap buku..aku dh naik gle..

maka sempena dgn finals ni,aku nak letak satu lagu dari youtube ni..sgt3 menarik utk didengar oleh kanak2 medic sedunia [kalo bukan medic pon bole je dgr kalo berminat]..sile la dgr..kurg2nye leh legakan sket hati yg panas akibat tekanan finals..




aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............!! benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............

9 comments:

Nadia Nor said...

ko masih ada masa carik video yang mengarut tapi makes sense...

serius klaka XD

good luck exam!!
naek tahun ngan cemerlang!!
kalo ko jadik dokte aku bleh aku bayar kurang 8D

Farah Nazneen said...

warouq~~~ betahan!!!!!

aku boleh paham ko stress camneh blom stat pape exam lagi. hihi.

aku dh habeh 2 subjek ni pon stressed gak skrg ni tgh fatrah pharma. adess~

tp sriuz best video nih~ haha...mmg sesuai dgn keadaan zaman skrg :P

Muhammad Warouq bin Qamar said...

btol2..kelaka gle tgk mamat tu nyanyi dgn nada stress,,hahak2..siot btol

nadia,ble dh jadi dokte aku tanak rawat member2..nnti aku referkan ke dokte len..hahaha..

yep kak naneng,BERTAHAN!!!aku sgt stressed dgn patho..tanak pk subject len dlu..

Anonymous said...

ei menyampah r tgk video medic ni..

taknak pikir medic dah!!!!!!!!!!!!!!

[post exam syndrome]-eh tp siyes video ni klaka..haha

Muhammad Warouq bin Qamar said...

kak rem,sile bole blah bole?

dh cemerlang la tu..sbb tu wat2 sedih..kan?

[ taicho ] said...

cayo' \^^/

warouq bleh~~

Muhammad Warouq bin Qamar said...

yearghhh..tq ne-chan!!

Yu said...

jd doktor ni cm jd dewa..

haha!!

tensi

Muhammad Warouq bin Qamar said...

mmg tensi..

td patho..

aku nak nanges..takmo komen byk2..tawakkal je..

tp,,kenapa name anda herpes zoster?dh teringin sgt nak dpt herpes virus ke?

Muhammad Nazrul Syazwan Kamarul Ariffin,

Kasrel Einy School.